pinky86 Skrevet 11. januar 2010 #1 Skrevet 11. januar 2010 men er det sånn at hodet bare fester seg pluttselig eller skjer det sakte?? jm sier at hodet hans skal feste seg nå rundt denne tiden, men aner ikke hvordan det føles... føler meg egentlig bare ganske teit som spør, men føles som alle (t.o.m andre 1.gangs fødene) har mye mer peilig på alt som skjer inni kroppen sin enn det jeg har, og jeg har lest så mye jeg kan om alt mulig..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Du får kanskje en mistanke når det skjer, for det kjentes til meg hvertfall, begge gangene.. Det ble liksom litt nedpress og øm og stølt neddi der. Sparkene ble bare oppover mot ribbeina eller på siden og man kjenner mer press på blæra igjen. Jeg fikk også litt stikkninger der nede. Du kjenner det når det kommer!
pinky86 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 da tror jeg virkelig at hodet har ihvertfall begynt å feste seg =) takk for svar =)
Nikki 75 Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Hmmmm... Dette hørtes litt kjent ut. Har de siste dagene hatt menssmerter om morgenen, samt stikninger nederst i magen. Pluss press på blæren. Kan også se ham bevege seg øverst i magen, det bølger seg under huden, men jeg vet ikke hvilken del av ham det er. Kan hodet ha begynt å feste seg allerede? Er bare 30+4... Kanskje han bare har snudd seg nedover for en stund...
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Aha da tror jeg at min og har festet seg. Hadde noe som lignet gangsperra fra navlen og til midt på låret i hele helga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå