Cat.68 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Ser at dere skal til Tyrkia Incecum. Vi skal også dit i sommer reiser med star tour da og skal på BlueInclusive® Incekum Beach Resort SSSS. Er det dit dere skal?
Lillesnuppis Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Svarer for henne jeg Hehehehe Hun sa dem skulle på Pegasus Royal med reiseselskapet som heter Nazar.
Cat.68 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 hehehe, ja såg det etterpå. ;o) uansett gleder meg masse. har selv vært i Side mange ganger og elsker den byen. men gøy å prøve noe nytt og dette stedet så bare topp ut.
Lillesnuppis Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Ja finnes ikke noe bedre sted enn Side. ( syns jeg da) Er mitt andre hjem Så fort jeg kommer på flyplasen der så finner jeg roen :-) Alltid moro å komme tilbake å treffe venner fra årene før. :-)
Cat.68 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2010 Ja jeg skjønner godt hva du mener. Den byen går i blodet på en. Første gangen jeg var der var jeg på jentetur og havnet på et hotel som hette Viktoria ( trur jeg det var) kan ikke akkurat skryte av det stedet men helt allright for veninner på tur som ikke brukte rommet til annet endusje og sove. Derimot var vi masse på Hotel Safran og der var det topp å være. Det resulterte i at jeg tok kall`n og ungene med dit neste gang og vi hadde topp ferie. 3 gang vi skulle på Safran , hadde derimot noe skjedd. Stedet hadde bytt eiere, og kuttet ut hele den fatastiske menyen så det ble nedtur. ikke sånn at det var dårlig, men ikke slik det hadde vært heller. Så da følte vi at nåe kuinne vi prøve noe annet. Så da ble det Incecum. Men var trygg i løpet av de 14 dagene skal vi besøke Side, opp til flere ganger vil jeg tru.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Hei og god morgen:) Ja,det er pegasos royal vi skal på,det ligger ved incekum.Helt nydelig plass hvor til og med tyrkerne ikke er så veldig innpåslitne hehe.. Har du sjekket nazar.no? Sist var vi på pegasos world,det ligger noen få km utenfor side,var et kjempebra hotell det også med 100000 kvm basseng så står ikke på bademuligheter.Men det er mer barnebasseng/vannsklier på royal og siden det er totalt 6 barn fra 0 til 9 år med så er det viktigst at de har masse å kose seg med.stranda ligger også bare to minutter å gå fra hotellet:) Hvis du/dere ikke har prøvd pegasos hotellene er det bare å anbeefale.Ingen over og ingen ved siden:)
Full house Skrevet 11. januar 2010 #8 Skrevet 11. januar 2010 Hvor mye har dere betalt for reisene? Er det lurest å bestille nå, eller vente nærmere sommeren?
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #9 Skrevet 11. januar 2010 26000 for 14 dager.2 voksne og 3 barn(en under 2 år da).Tror vi fikk litt rabatt når vi bestilte sammen med en annen familie som vi reiser med.. Kanskje billigere å vente men blir fort utsolgt da.hvertfall på det hotellet vi drar til..
Cat.68 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2010 Dipsy, kanskje vi prøver det neste gang men denne gangen skal vi på Incecum beach resort. Synes det virket som et bra sted. http://www.startour.no/feriereiser/tyrkia/incekum/incekum-beach-resort
Cat.68 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2010 Kylling; Trur vi betalte 27.000 for 2 voksne og 2 barn. Ei på 15 år og ei på 4 år. Og da er det i høysesong med all inclusive i 14 dager. Synes det var råbillig.
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #12 Skrevet 11. januar 2010 Ja,det så jo kjempebra ut det også:)ååå,jeg gleder meg så!! Er så gøy å sitte å kikke på reiser å drømme seg langt bort nå i denne kulda:)
Full house Skrevet 11. januar 2010 #13 Skrevet 11. januar 2010 Ok, det var jo slettes ikke værst! :-)
Gjest Skrevet 11. januar 2010 #14 Skrevet 11. januar 2010 sist var vi 1 uke og betalte da 19000 for 1 uke så synes dette var knallbillig:) Nesten så jeg må ringe å sjekke at alt stemmer hehe...sånn at ungene også blir med haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå