Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Klarer bare ikke å bli forelsket! Hva er galt med meg? Jeg setter så høye krav om hvordan en parter skal være. Jeg har brent meg før, men nå er det ikke snakk om hvordan jeg vil han skal være,men hvordan han skal se ut, høyde, om han sier de riktige tingene eller ikke, alder, hvor mange barn han evt har, osv osv...det burde jo ikke ha noe å si! Jeg burde klare å like en mann for den han er! Jeg forventer jo det samme tilbake! Barn har jeg også. Jeg er ikke opptatt av økonomi, kunne aldri tatt en mann for pengene. Men jeg lurer på når jeg skal slutte å være så fornuftig og bare la meg selv bli forelsket......
blond Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Det er fornuftig å være opptatt av økonomisk sikkerhet. En mann uten økonomisk sans kan rote det til for deg og seg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Er akkurat på samme måten, Hi , og har innfunnet meg med at jeg sikkert like gjerne kan være alene - så får jeg heller bli positivt overrasket om det skulle slå ned et lyn. Men.. det skremmer meg ikke lengre - har vent meg til tanken.
blond Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Når du sier at du ikke klarer å bli forelsket får jeg assosiasjoner til prestasjon. Du blir ikke forelsket fordi du prøver på det. Det kommer av seg selv når du er klar (og ikke føler du trenger beskyttelsen du pakker deg inn i nå), når du ikke leter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå