Gå til innhold

No er eg ikkje lenger den einaste av barndomsveninnene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som har barn :o)

Må innrømme at det til tider har vore litt "einsamt" å vere på ein annan plass i livet enn alle veninnene frå gamalt av, men har jo fått nye vener no, som har barn på same alder.

Men natt til i går blei altså den første veninna mi (som eg har hatt kontakt med heile tida, frå vi begynte på turn saman som 3-åringar) mamma til to flotte gutar! Det var litt tidleg, som jo er vanleg med tvillingar, men alt er bra. Den eine guten treng litt ekstra oksygen av og til men ellers treng dei ingen hjelp. Gleder meg til å treffe dei, og gleder meg til å sjå veninna mi i morsrolla. Glad for at vi enno bur på same plass, til tross for at vi begge har budd vekke i mange år, og omgås til stadighet.

Akkurat no har eg strikkepause, heilt sidan eg fekk beskjed om at vatnet var gått fredag morgon har eg strikka på spreng for å få ferdig babyteppet som eg hadde såååå god tid på, det var jo enno lenge til termin :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok en rar tanke at dine unger blir "store" når barna til venninnen din er blir lekestore. Blir nok fint å se henne og ungene, lenge siden dine var så små.

Skrevet

Hehe, mine har ALDRI vore så små, lille var ærlig talt nesten 3 gongar så tung då ho blei fødd (4540 - 1670/1680) :o)

Snodig å tenke på at eldste blir skulegut før dei her to lærer seg å snakke ja, men lille er jo berre drøyt 2 år, så kanskje dei vil kunne leike saman etter kvart? Og så blir eg sikkert så babysjuk av desse to søte små at vi må i gang med ein til... :o)

Skrevet

hehe, det er lett å bli påvirket ja! Det sies at man lett glemmer hvor små barna var da de var nyfødt, men jeg husker mine ganske godt og klarer å se at andre barn er mindre eller større enn mine var som nyfødte. Tvillingene er sikkert nesten usynlige under den store dynen...

Skrevet

Å det var ikke store nurkene da!! Er helt sikkert nydelige. Må være en utrolig spesiell ting å få tvillinger, det har jeg alltid hatt så lyst på selv! Kos deg med å lage ferdig baby teppe og meld oss om hvor skjønt det var å se så små barn. Godt det går bra med dem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...