MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hvordan vet man at man er "for hoven" i beina? Og man burde begynne å bli bekymret? Tar 4-5 sekunder før fargen kommer tilbake til normalen, men 20-25 sek før "bulken" retter seg ut, når jeg trykker oppå foten. Noen som veit?
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 er det noe som er "for hoven" og?? off, hva betyr det da? jeg er kjempe hoven...
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Tenker litt på svangerskapsforgiftning.. Blodtrykket merker man jo liksom ikke om forandrer seg Og ikke får man sjekka urin selv, heller.. Hum...
2tettebabyer Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 jeg trodde jeg var ganske hoven, men jordmor bare lo av meg og sa "nei, du er ikke mye hoven" . setter jeg fingern i beinet tar det en stund før bulken blir vekke... vet ikke hva det vil si å være for hoven.. men man har tydligvis litt å gå på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå