Ranveig R Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Eg har kjøpt to julepresangar! Ein kan vel aldri vere for tidleg ute, kan ein vel...?
blond Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 hehe... jeg har fremdeles liggende julekort som er klare til å dekoreres med bilder og skrift, får vel brukt dem om 11 måneder eller så, men det er ikke noe jeg sier høyt *liten sped stemme* -)
Ranveig R Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Hehe, eg hørte ingen ting eg. Skal ikkje avsløre deg. Men veit du kva EG fann her ein dag? Nede i den nederste skuffa i kommoden i yttergangen, under ullgensere og enkle sokkar, der fann eg to julekort datert desember 07...! Har tydelegvis berre aldri levert dei. Vurderar å levere dei no
blond Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Vet det ligger et julekort i hanskerommet til bilen, det må være mange år nå... TTT
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Jeg kjøper jo alltid julegaver selv i siste liten. Klarer ikke november en gang.. Hvordan i all verden klarer du å kjøpe julegaver nå? Hva kjøper du og til hvem? Jeg hadde blitt kjempe lei om jeg hadde hatt noen gaver liggende her, altså blitt lei det jeg selv hadde kjøpt..Og tenkt nei det var da ingenting å gi til noen så hadde jeg sikkert beholdt det selv eller byttet dem inn igjen.. hehe.. Og hvorfor ikke gi det til bursdag som sikkert kommer før jul igjen? Hilsen en som lurer siden en selv er på helt andre siden...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Ja, det var jammen meg tidlig ute og det da.. ) Jeg kan også handle inn gaver hvis jeg kommer over et godt kjøp - så har jeg det liggende til det dukker opp en bursdag eller lignende.. Hva har du kjøpt for noe da? Blir jo litt nysgjerrig jeg nå.
Ranveig R Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2010 Brettspel ) Tenkte at det skal vere julegåver for då gir vi eitt spel til kvart par, blir litt "stor" presang (for oss i alle fall) dersom kvar person skal ha eitt spel. Flåklypa til mamma og pappa, tilbake til 90-tallet til veninna mi og sambuaren.
aimai Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Har også begynt å kjøpe julegaver att. Gjer det kvart år. Får mykje meire for pengane nå på januarsalget.Har nå handla 4 julegaver, samt 1 bursdagsgave:))
skorpionfruen Skrevet 17. januar 2010 #9 Skrevet 17. januar 2010 Men Ranveig... dersom jeg hadde kjøpt julegaver i januar så hadde jeg kommet til å lagt dem på en lur plass og glemt helt bort at jeg hadde dem. Så hadde jeg kjøpt nye og dermed vært like langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå