Gå til innhold

Flere som har opplevd langvarig blødning ved bruk ac cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på cerazette rett etter fødselen, blødde ingenting før 8 mnd etter fødselen, har nå blødd omtrent sammenhengende i 4 mnd...

Flere som har opplevd dette?

Slutta på pilla i går så får håpe at det bedrer seg...

Begynner å bli redd for at det er noe annet enn pillene som har forårsaket dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødde sammenhengende i 2 mnd, da sluttet jeg med pillen.

Skrevet

Jeg blødde sammenhengende i nermere 4 mnd.

Så sluttet blødningene gradvis og etter 5-6 mnd var det helt slutt på blødningene.

Nå har jeg gått på pilla i 3 år og har ca en blødning (med varighet 4-6dager) hvert halvår.

Var jeg deg ville jeg startet opp med pilla igjen i morgen og gi den ett par mnd til. Jeg er evig takknemlig for at legen min ba meg være tolmodig =)

Skrevet

Opplevde også dette. Gikk på cerazette, ingen blødninger det første halvannet året etter fødselen (!), så blødde jeg mange uker i strekk. Sluttet på pillene, blødde en stund til, og så ga det seg. Nå har det gått noen måneder, og det har stabilisert seg noenlunde (men blør noe hyppigere enn før). Anbefaler uansett at du snakker med legen din da.

Skrevet

Ja, men ikkje kvar dag. Det har vore f.eks. 1 veke med blødning, ei veke utan, to veker med, nokre dagar utan, eit par dagar med, to veker utan osv.

Ingen stabil syklus med andre ord. Slutta med cerazette i august, då eg var lei av det "tullet" + la på meg kjempemykje, og no dei siste månadene har syklusen vore stabil.

Skrevet

Blødde i flere måneder etter fødselen pga Cerazette. Noen dager, på, noen dager av, noen dager på igjen. Gav opp etter ca 3 mnd. Elendige herk!

Skrevet

Begynte på Cerazette 7 mnd etter fødsel. Blødde i omtrent 3 mnd. Varierte mellom spotting til full mensblødning, men det gikk sjelden en dag uten at jeg måtte bruke bind eller truseinnlegg.

Etter 3 mnd ga det seg plutselig, og da fikk jeg en regelmessig syklus som ga meg en liten blødning hver 8. uke. Passet meg helt utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...