Gå til innhold

Iphone 3gs eller nokia n97?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil hjelpe med å velge/har erfaringer med begge?

hehe ;o)

 

Har lite erfaring med iphone, men en god del med N97.

Jeg har hatt lign N97 en stund. Jeg vil ha en annen tlf, spm er bare om jeg skal trå til med iphone eller velge nokia-sjangeren på nytt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iphoneiphoneiphoneiphoneiphoneiphoneiphone

 

Lurer du på hva jeg mener? IPHONE:-D

Skrevet

Ok,ok,ok,ok, jeg tar hintet! ;o)

*lol*

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med min iPhone! Selvom jeg var kjempe skeptisk da min samboer ga meg den i bursdagsgave.

 

Det er ikke bare en tlf, jeg har f.eks matprat på den, og det er kjempe greit å ha! Litt spill og slikt også selvom jeg ikke bruker de så ofte.

 

Den tar veldig bra bilder, og jeg har lastet ned en enkel utgave av photoshop som jeg har det mye moro med.

 

Igår satt jeg å lastet ned masse nye (gratis) programmer som jeg gleder meg til å prøve. Bl.a en der du har en kalender, og tar et nytt bilde for hver dag, jeg skal ta et bilde av datteren min på 7mnd hver dag. Fin måte å se tilbake på 2010 på :)

 

Og det beste av alt, den er superlett å bruke :)

Skrevet

jeg omtrent elsker min iphone. har både bøker, spill, spåkkurs og ikke minst matprat på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...