Gå til innhold

kan man sperre enkelte internettsider på en pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi gjøre det slik at det ikke er mulig å åpne enkelte web-sider på en pc (som viser seg å være problematiske på den ene eller andre måten)? Snakker om barnas pc nå.

Og hvordan kan jeg gjøre det? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes programmer der du godkjenner sider barna får bruke, mye mer oversiktlig. Men det er så lenge siden jeg hadde det, tror det var via telenor jeg fikk ordnet det.

Skrevet

Ja det finnes. Det beste er å kjøpe et program (kommer jo litt an på barnets alder, men om de er over 10 så vil de klare å åpne det meste med untak av kjøpte programmer.) Et jeg vil anbefale heter WEBWATCHER. Selv om det står på siden at det er 100 % usynlig på PCn er det ikke det og hvis barnet finner det kan de avinstallere programet. De finner det ikke om de ikke vet hva de leter etter, derfor anbefaller jeg deg å holde det skjult for dem at du har installert det.

http://www.webwatchernow.com/Monitoring-Software/Consumer/?gclid=CPfMiLvnmp8CFdA65QodnV5BRQ

Skrevet

Det tok gutten min på 11 ca. 5 minutter å åpne magic desktop, dessverre.

Skrevet

Noen unger er smart, ja. Ingenting er "idiotsikkert" for raske fingre;)

Skrevet

De er smarte de små når de er nysgjerrige på ting de ikke burde ha kjenskap til i denne aldern... men til å rydde rommet sitt og klare å gjøre leksene sine uten en masse mas er noe HELT annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...