vårsolmamma Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Vært på loftet og funnet frem alle babyklærne.Har en av hver fra før, og siden d viste gutt på ul tok jeg frem d jeg hadde av guttetøy. (men har en koffert med jenteklær gjemt i kottet...hi hi) nå ligger det i kommoden min. Er 26+4 idag...Noen andre som er like tidlig??
Trultemor73 Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hei! Jeg også har vasket noen hvite bodyer, en pysj og en blå buksedress. Vet ikke om vi får gutt eller jente enda. Den blåe buksedressen er med seler, så da kan jeg jo bare bruke en rosa body inni om det blir jente. Har også vasket 2 sengesett. Har bestilt kurv til babyen og den kommer om ca. 2 uker. Er 26 + 5 i dag. Så når kurven kommer er det meste klart. Jeg venter også nr. 3. Med den andre ventet jeg med det meste til en uke før fødsel. Så kan si jeg er i rute, he, he.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 11. januar 2010 #3 Skrevet 11. januar 2010 Absolutt ikke tidlig d dær!!! ) Æ glede mæ til etter ul så æ også kan gå på kvisten å hente ned enten gutte eller jenteklærne Å bynne ordne kurven hans/hennes osv. ÅÅÅh, kjilling i magen nu
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 æ e bare 19 uke da.. men har jo tenkt å se igjenna klærne når den her kulda går over å æ kan være litt på lofte uten å få neggelbitt.. glæde mæ til å se over småttis tøye! blir nok ikke å vaske det å sånn enda.. men det e jo bare koselig å se over!! rulle vogna litt over golve å ordne litt !!! :-)
vårsolmamma Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Det er jo greit å være tidlig ute også, man vet jo ikke hvordan formen er når d virkelig nærmer seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå