aloha83 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Vår lille baby på 4 dager får noen ganger rykninger/grøsninger/skjelving uten at det skulle være noen grunn til det. Dette kan skje når som helst, når han ligger i sengen, på brystet eller sover. Noen som vet noe om dette? Vi skal på vektkontroll i morgen og kommer til å spørre om det der, men kjekt å få høre flere erfaringer før den tid.
Thea <3 Lotte Skrevet 16. januar 2010 #2 Skrevet 16. januar 2010 Hei Hvordan gikk det hos hs? Fikk du noe fornuftig svar? Tulla mi fikk ofte frysninger når hun tisset.. :)hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå