Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 med om natta?..Jeg har ca mellom 19 -23 grader på soverommet og datteren min pleier å sove i langermet ullpysj med sokker,men noenganger har jeg lyst til å ta av henne å la henne sove i bar bleie/m truse fordi jeg tenker at jeg syntes selv det er deilig å sove i bare truse noen ganger.Hun har jo helseteppe/myktullteppe rundt seg og dundyne over der og igjen..De har jo klær på seg heeeele dagen,forutenom når de skiftes på!Jeg lar henne ofte ligge leenge på stellebordet å kose seg naken også,men dog..Tener at huden trenger litt pause og pusterom fra klar sånn som oss voksende..? Eller er jeg helt på jordet nå?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 datteren din sover med ullpysj, sokker, helseteppe og dundyne i opptil 23 grader..fy fader..stakkars jente! proev aa ha paa deg det samme ei natt aa se hvor godt du liker det/. gutten min er snart 3 mnd. han sover i 18 -19 grader, med bomullspysj og dundyne. thats it
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Jeg kjenner på henne ofte og hun er IKKE for varm .Akkuratt passe i nakken:)Ull er både bra i varme og kulde ..Forskjellen er at det ikke blir klamt,og igjen vått og kaldt.Forøvring er ullpysjen tynn..Sokker har jeg på fordi hun altid er kald på føttene selv av å ha sokker på!.Men jeg lurte mer på om je gkan la henne ligge i bare bleie for å lufte huden?Desuten liker små barn å ha det varmt og godt.... Noen andre osm har noe formening om dette ,eller er det flere som syntes synd på datteren min? Ønksker ærlige svar ,altså
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Alle barn er forskjellige å trenger forskjellige ting. Mi sover i langermet pysj har saueull under seg og dundyne på. Har også tenkt på at de sikkert hadde vært godt å ligge i bare bleien, men det får vi ta til sommeren tnker jeg:D Jeg syns ikkesynd på datteren din, hun har tross alt en mamma som bryr seg veldig mye og sjekker at hun har det fint:D
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Jeg må nok si meg enig med hun over her. syns det høres ut som datteren din har for mye klær og tepper på seg til å sove i et rom som kan være så varmt som 23 grader. Jeg ville forøvrig ikke latt barnet sovet i bare bleie på vinteren ihvertfall. Jeg har ei datter på 4,5 mnd. Ligger på 17-18 grader hos oss, og sover også kun med bomullspysj (med ben) så blir ikke kald på føttene)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Min datter ligger med langermet pysj med føtter og dundyne oppå. Rommet er 18-20 grader.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Min sover i ullpysj. Og de av dere som ikke vet det, så er ullpysj like bra om sommeren som om vinteren, da det frigir så god varme og til kaldt. På mitt soverom er det nå litt kaldt, det ligger vel under de 20 kan jeg godt si. Men, hun har jo dyne med flann over seg og et tynt ullpledd der igjen. Min har også sokker på seg fordi hun fryser faktisk veldig lett om beina, ingenting galt i det. Om du har så mye over henne som du sier, så kan du prøve med bleie, men da hadde jeg sjekket henne litt til og fra. Babyer liker ikke å fryse, det er gammalt nytt. Prøv deg frem, litt til barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 lytt til barnet ditt, skulle det stå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå