aloha83 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Vår lille baby på 4 dager får noen ganger rykninger/grøsninger/skjelving uten at det skulle være noen grunn til det. Dette kan skje når som helst, når han ligger i sengen, på brystet eller sover. Noen som vet noe om dette? Vi skal på vektkontroll i morgen og kommer til å spørre om det der, men kjekt å få høre flere erfaringer før den tid.
*Pæreis* Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Små barn merker ofte ting vi andre ikke merker.. Har du noen gang sittet i en stol, og plutselig kjent at du ble kald, eller at du får slik "gysnbing", kjenner en kald pust i nakken?? For dem som er intressert i det (noe jeg ikke er) så sier dem at det er for at noen går forbi en, som man gjerne ikke se. Et gjenferd/spøkelse/fra andre siden/osv osv osv.. .. Så kanskje har barnet ditt noen skjulte aner:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 gutter gjør det når de tisser har jeg hørt, min eldste har alltid gjort det, han er 2,5 år nå og gjør det fortsatt når han tisser i bleia.
flypapir Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Begge mine (gutt og jente) gjør det før de bæsjer...
La Perla Skrevet 11. januar 2010 #5 Skrevet 11. januar 2010 Det gjorde min gutt også masse da han var litenb baby. Jge fant egentlig ikke noen ordenlig forklaring (bortsett fra kanskje det med at han tisset). Det gikk over da han ble litt større.
melkekua™ Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Jeg grøsser fortsatt i en alder av 34 før jeg må tisse hehe....så jeg vil tro at det er det din lille gjør ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå