Gå til innhold

Når planlegger dere å fortelle nyheten til familie og venner?


Rafi

Anbefalte innlegg

Jeg har fortalt det til en god venninne, for hun har fulgt meg hele prøveperioden min. Så det var utrolig godt å fortelle det til noen. Men jeg føler jo bare for å rope ut til alle at jeg er gravid ;)

For min del er det jo ennå veldig tidlig. Men aner ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg. Mine venninner vet at jeg alltid er med på vinkveld osv. Så de vil jo stusse med en gang hvis jeg ikke kan flere ganger fremover.

Foreldrene mine reiser på ferie da jeg er ca 8 uker på vei, så tenkte å fortelle dem det før det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri klart å holde meg fra å fortelle noe til folk før passert den 3-mnd grensen så mange holder seg til :o)

Jeg er av den typen som aller helst vil rope det ut til hele verden med en gang :D

 

Men denne gangen kommer jeg til å prøve alt jeg kan for å holde munnen godt lukket, for nå har jeg en søster som er førstegangsgravid og venter i april, og jeg vil ikke ta noe fokus vekk fra henne.

 

Skjønt her i gården kommer vel alle bare til å stønne "skal det aldri ta slutt" :o)

Enn så lenge vet ingen om noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg/vi er litt redde for å fortelle det, for vi har på kort tid spontanabbortert to ganger. Vi vil på en måte være sikker på ting før vi forteller det - samtidtig har vi nå kommet lengre enn de to andre gangene og har mest lyst til å fortelle det til alle.

Har en venninne som gjettet det på julebord her om dagen.

Hun skjønte det var noe når jeg ikke drakk noe av den gratise vinen som ble servert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi fortalte hele familien og våre nærmeste venner innen to dager etter 2. positiv grav.test!! Har heller aldri klart å vente, men skjønner seff hvorfor folk velger å vente :) Men blir ikke offentlig for alle før om noen uker!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hvor lenge vi klarer å holde oss. Dette er første gang vi er gravide, og en baby fra oss har vært etterlengta i hele familien ;) jeg og min samboer har vært sammen i 8 år nå, så de føler vel at det er på tide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei;

 

eg klarte ikkje holde meg. Er ca 6 fullgåtte veker no og har fortalt det til 2 veninner, bror, svigerinner og besteforeldre. Var på intervju på jobb også og følte at eg måtte seie det (sjølv om eg veit eg ikkje MÅTTE). Har også fortalt det på jobb pga min arbeidssituasjon.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...