Twintipp og himmelblå Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Mannen her jobber 50% som spes.ped koordinator, og 50% som klassestyrer. Han mener det er nærmest umulig å være hjemme fra jobb når barn er sykt. Jeg har en skoleuke i mnd. og er da nødt for å være på skolen, og sier at jeg kan ta sykt barn dager de dagene jeg ikke er på skolen, selvfølgelig! Svigers kan være her å passe på, men jeg mener han MÅ kunne ta sykt barn dager mannen også. Svigers er virkelig verdens beste, men jeg mener det er tryggest nå som han har så høy feber at far eller jeg er hjemme. Svigers er ganske gamle, så jeg tenker både for dem og sønnen vår sin del at det er bedre hvis de kan være så snille og heller stille opp når feberen går litt ned.. Hva synes dere?
BettyBoob Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 han har da sykt barn dager han som deg, og de må deles!!
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg er butikksjef, og blir jeg borte fra jobb, så vet jeg det blir vanskelig med bestillinger og diverse andre ting, men her er det snakk om prioriteringer. Jeg blir jo heller hjemme med jenta mi om hun er syk enn å gå på jobb å ha dårlig samvittighet for at gubben alltid må være hjemme...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 enig med deg! det er en grunn til at syktbarndagene er delt likt mellomforeldre. menn skal også være hjemme med sykt barn uansett stilling
Mom2Two Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Det er vel ikke noe verre for han å være hjemme enn mange andre? Mange menn har en tendens til å tro at de er totalt uunnværlige på jobben.. Virker som det er det mannen din lider av;o) Og jeg er enig i forhold til svigers. Bedre at de stiller opp når han er litt mer oppe og går.
Mille** Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Jeg syns mannen din prater tull, ungene kommer da før jobben??? Seriøst! Han har rett til å være hjemme med sykt barn, og når du har skole er det en selvfølge at han blir hjemme. Dermed basta! ;o) Men du, har du full innboks? Skulle sendt deg en PM ang noe jeg så på bloggen din, men det gikk ikke......
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Jeg tenker at far må innse at arbeidsplassen består selv om han blir borte. Ganske typisk menn å tro at arbeidsplassen faller sammen som et kortstokkhus idet de stiger ut døra.
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2010 Ja, jeg mener at dersom man får barn, så må man ha en jobb som er forenelig med å ha barn også da.. Jeg har obligatorisk skole denne uken, og er nødt for å være tilstede. Men, nå skal han være hjemme da.. Så får vi håpe at elevene overlever.
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2010 Åhh, har jeg?? Skal sjekke asap jeg Sina:)
piano♫ Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Klart han kan ta sykt barn-dager. Vi er to lærere, har begge spesialfunksjoner og er kontaktlærere. Vi tar oss en diskusjon på hva som er mest hensiktsmessig i forhold til jobb akkurat den dagen, og så blir den ene hjemme. At det blir krøll på skolen og mye å ta igjen, det får så være - det må man ta når man kommer tilbake...
Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 #11 Skrevet 10. januar 2010 Herregud, Obama ! Vær hilset.. Han er hjemme i morgen og får heller ta igjen litt arbeid når skatten er frisk igjen. Herreminsalige gud. Han vet han jobber i det kommunale eller?
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 10. januar 2010 Arbeidsplassen faller sammen som et kortstokkhus, he he.. Ja, det er nok ikke langt unna sannheten. Nå skal han være hjemme i morgen da.. Så håper jeg gullet raskt blir bedre.. huff:-\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå