Gå til innhold

Bærum anyone? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere som søker etter gravide fra samme sted som dem selv. SÅ jeg prøver jeg også.

Er det noen fra Bærum eller omegn her? Kanskje som skal føde på Bærum sykehus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg skal føde på bærum og har hørt fantastiske rykter om deilig havresuppe som en får der. Hehe, ikke at det var avgjørende da...når har du termin? Jeg har 22.06, men den blir stadig rokkert ved...

Skrevet

Jeg skal også føde på Bærum, og har termin 25.06 :)

Skrevet

Morro å treffe på flere fra området :) Jeg fikk termin 24 mai etter ordinær ul.

Hvor gamle er dere, og hvor bor dere? Jeg bor å Hauger like ved sykehuset og er 24 år.

Har også hørt at den havresuppen er veldig god :)

Skrevet

Jeg skal også føde der, men bor temmelig midt i Oslo!! Jeg er 26 år, og har termin 19. mai. Hadde ikke hørt om havresuppen før i dag, men det hørtes jo godt ut. Gleder meg:)

Skrevet

Jeg skal føde på Riksen, men har akkuart flyttet til Bærum. Har termin 14. juni og det kan se ut til at jeg skal ha en liten jente denne gangen. Har en gutt på 13 mnd fra før :-)

Skrevet

Jeg bor akkurat nå i oslo, men flytter til lommedalen i mai. Sprekkferdig og på flyttefot da.....og fyller 33 år like før fødselen, så dette er min siste sjanse for å bli mamma har jeg bestemt........

Skrevet

Jeg skal gøde på Bærum. Har termin 21.07.

Bor imidlertid midt i Oslo, men vi tenker på å flytte utover til Bærum på sikt:-)

Skrevet

Hei,

Jeg skal også føde på bæreum i mai/juni.

Det er IKKE på grun av havresuppen :-) Den likte jeg ikke..

Håper det ikke er like fult som sist jeg var der.. (sept 2007)

Skrevet

Jeg skal også føde på Bærum og har termin 16 juni. Har født der før, og kan bekrefte at havresuppa smaker godt tidlig på morningen når man har vært våken med babyen halve natta :-))

Er 32år.

Skrevet

Fra Bærum jeg også, 24 år og termin 24 juni:) Skal føde på Bærum sykehus og må si meg enig i at den havresuppen er veldig god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...