Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 gutten min skal opereres på fredag. har en testikkel i lysken som skal ned.. gruer meg sånn kjempe masse
2 små og en undulat Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Det skjønner jeg godt at du gjør! Hvor gammel er sønnen din? Minstegutten min ble operert for lyskebrokk da han var bare 3 måneder gammel:( Jeg grudde meg fælt og tenkte mye på hvor galt en operasjon kan gå. Alle fortalte meg at dette bare var en rutineoperasjon, og at alt ville gå fint. Og det gjorde det virkelig. Gutten min våknet en halvtime etter operasjonen, og fra da av var han sitt vanlige jeg. Han ville ha mat og smilte så fint. 1 måned etter operasjonen kunne man ikke se operasjonsarret engang. Operasjonen gutten din skal gjennom er ganske lik den operasjonen gutten min var gjennom og det går så fint! Vet at det kanskje ikke hjelper å si det, men erfaringen min tilsier at det er mye verre for deg enn for den som faktisk skal gjennom operasjonen:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Er det du som har skrevet inn før? Beklager at jeg kanskje er litt krass nå, men kom over det da! Er en helt enkel og vanlig operasjon, tar ikke lange tiden.. Mange gutter gjør dette! Mange barn opereres også, og for langt mer alvorlige ting enn dette! Greit at du gruer deg litt og ikke vil at barnet skal ha det vondt, men har du tenkt over at dess mer du går og stresser for dette her, dess mer farger dette over på barnet? Han merker jo selvfølgelig at du er stressa og gruer deg, tror du ikke han også vil reagere sånn da? Syns dette er vel mye syting for en så liten ting.. Greit at det er nytt og ukjent for deg, men faktisk, ta deg sammen og slutt og syt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå