Gå til innhold

Gynekolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt problemer med underlivet i de siste mnd. Det kjennes som svake menssmerter nesten hele tiden, mye og gul seig utflod og sårhet nedentil.

Jeg har aldri gått til gynekolog før, og vet ikke hvor det er, hvordan jeg går frem eller noenting. Er også redd, syns det er skikkelig ille bare å ringe for å fornye p-pilleresept, så å gå til gynekolog er grusomt å tenke på.

Har forresten ett barn, så har jo skrevet foran folk før. Men da hadde jeg ikke noe valg. :P

Kan noen hjelpe med hva dette kan være og hvordan jeg går fram for å få time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

be om en henvisning til gyn fra din fastlege.

Måtte selv gjøre det her fo et par uker siden pga mistanke om rektocele.

aner ikke hva det kan være med deg (om noe), men det høres ut som om det er lurt å sjekke ut!

Skrevet

Du kan muligens søke på Google ("gul utflod") og lese noen legesvar der. Du kan også søke på Google på "skjedeskylling" og få litt info der.

Men dine problemer virker såpass vanskelige at du bør søke gynekolog.

Skrevet

For å få henvising, må jeg ha time hos legen eller kan jeg ordne det over telefon?

HI

Skrevet

Du kan bestille time hos en privat gynekolog uten henvisning. Dette er imidlertid ofte dyrt.

Skrevet

Du må ha henvisning fra fastlege for å komme til gyn, uten å betale mye mer. Fastlegen din vil garantert se deg først, får så og vurdere å sende deg til en gyn. Det hjelper ikke å ringe til gyn heller, de krever henvisning fra lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...