Kristine_bolla Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hvordan skynde frem el starte fødselen??? Har lest meg blå, men er det egentlig noe som hjelper?? el potensielt kan hjelpe?? Ikke på overtid el noe enda, men sambo jobber borte 6dg i uka, og vi ønsker jo begge at han er med.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Det finnes mange kjærringråd for modning og for å få i gang fødsel, er flere tråder om dette på dette forumet. Noen har rådene funket for, andre ikke. Så det er nok ingenting som gjør at du helt sikkert føder på en bestemt dag med mindre enn at du får planlagt KS.
Diddels Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg leste på et annet forum... tror kanskje det var babyverden flere som hadde tatt bringebærbladkapsler (ikke vanlige bringebær altså) som var fornøyde, fordi de ikke hadde gått over tiden eller hatt en vond fødsel. Mens her leser jeg at flere har fått en bedre fødselsopplevelse, men ikke noe raskere fødsel. Eneste er vel sex...
You can call me Dårris Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Sånn som jeg har skjønt det, så er det kun sex og fersk ananas som har noe i nærheten av dokumentert effekt. For at det skal virke, så må du spise noe sånt som syv kilo ananas, så det er kanskje ikke så aktuelt? Sex må man ha jevnt og trutt, tror de snakket om et par ganger daglig, og da er det sæden som gir effekt. Alt annet bidrar mer til å gjøre deg sliten, og kan iflg enkelte faktisk utsette fødselen heller enn å sette den igang, rett og slett fordi kroppen ikke har nok energi til å gjennomgå fødsel. Jeg er ingen fagperson, så jeg vet ikke om dette stemmer, men det er dette jeg har blitt fortalt Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå