Gå til innhold

Kan jeg være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man få symptomer på graviditet? Tror jeg hadde eggløsning på tirsdag for nesten en uke siden, og jeg og sambo hadde sex dagen før, den dagen, og flere dager etter. Har følt meg veldig uggen etter det, og hatt blodsmak i munnen.. Kan dette stemme? Syns også jeg kan kjenne at jeg er hard nederst i magen nesten bak skambeinet..Er dette psykisk bare??:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vondt i bekkenet bare 1 uke etter eggløsningen, så det er håp =)

Skrevet

Hmmm det er ikke blodsmak, men metallsmak man kan få i munnen når man er gravid. Den kulen bak skambeinet kommer ikke etter bare en uke etter samleie.

Disse symptomene du har virker på meg som at du ønsker så mye å være gravid at du innbiller deg dette. Jeg selv var uggen hver enste måned like før mensen kom pga jeg ønsket så mye at det skulle være sant!!

Når det er sagt er det selvsagt fullt mulig at du er gravid uansett, men symptomene tror jeg nok er uekte.

Krysser fingrene for at du virkelig er gravid :-)

Skrevet

Ja, metallsmak beskriver kanskje bedre den smaken jeg har i munn. Er bare litt over 1 år siden jeg fødte første gang, men da oppdaget jeg det ikke før jeg var 9 uker på vei, altså ingen symptomer før det..

Stemmer nok ganske bra at jeg ønsker at jeg er gravid veldig mye, så det er helt sikkert bare innbillninger, men er jo lov å håpe, hehe=)

Huff, så tåpelig man kan være av og til, men tenker ikke på stort annet om dagen..Når i svangerskapet sånn ca er det man kan kjenne etter den kulen? noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...