Gå til innhold

Noen som har easygrow dunpose?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er denne da? skal kjøpe litt stæsj snart :) lekegrind, babycall og vinterpose.. bare å komme med tips om hvilke merker osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den og er strålende fornøyd!

Jenta er nå 2 1/2 år og har fremdeles god plass (med forlengerdelen i år). Alltid god og varm og posen kan vaskes og tromles.

Ikke brannfarlig.

Den kan snurpes godt rundt hode og ansikt så det ikke trekker på henne.

Den fikk best i test på tv2 hjelper deg i fjor tror jeg?

Skrevet

Vi har også den, og er veldig fornøyd. Den er lett og tar liten plass. Det finnes lammeskinn man kan feste i posen slik at barnet kan ligge på det hvis man vil. Også er det markert hvor man kan lage hull til seler.

Ellers enig med det overnevnte.

Skrevet

Tusen takk, da skal jeg kjøpe den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...