Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Lagt den inn her før, men...det gjør ikke noe. Tøm en pose frosne grønnsaker i langpanna. Legg over fiskebiter (str fiskepinner) av den fisken du vil ha, gjerne flere slag) Hell over to glass sursøt saus (evnt lag selv). Steik v 200 grader i ca 15 min. Server med ris. Evnt søk på fiskesuppe på Kvasir. Flere gode der. Jeg valgte "god fiskesuppe". Den er med rekeost, selleristang, persillerot osv. Kjempegod.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Gourmet torsk fra Findus er veldig godt:) Det er frosne filetbiter som bare skal dampes i 10-12 minutter, og smaker ekstra godt med noen dråper sitron på. Godt til poteter eller ris. Ellers har First Price frosne panerte seifileter, og disse er kjempegode. Jeg pleier å steke dem i ovnen og servere med salat til.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 kjøp torsk-og/eller laksefilet. Skjær de i passelige store firkanter, stek dem i stekepanna. Ha på en kartong kremfløte, og rør forsiktig inn ca 2ss rømme. Ha i masse purreløk i ringer, og krydre med salt og hvitløkspepper. Kok potet og rasp gulrot til. Evt. stek filetene i folie i ovnen. Krydre da fisken med mye godt krydder, salt/pepper/hvitløkspepper/sitronpepper/fiskekrydder etc, klem over litt sitron, skjær løk og purreløk i ringer og leg i folie sammen med fisken (lag en folie til hver person). stek i ovnen på 200'C i ca 20 min..ha stekt potet og brokkoli til. nam nam
Tommage♀♂ Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Dette lager jeg av og til, og ungene liker det veldig godt! Du trenger: (til en voksen og 2 små barn) 1 pk Mr. Lee nudler med kjøttsmak (kan selvsagt bruke andre nudler også) 200-300 gram fiskefilet (her brukes torsk eller sei) valgfrie grønnsaker en skvett melk eller fløte Kok opp dobbelt så mye vann som du trenger til nudlene og ha suppepulveret i. Kok grønnsakene, jeg bruker det jeg har i kjøleskapet; små gulrotbiter, små broccolibuketter osv. Når de er møre har du nudlene i, og de siste par minuttene damper du fisken med. Ha i melk eller fløte om du ønsker en rundere smak. Serveres sammen med varmt brød av noe slag. Dette tar 15 minutter, max=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå