Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Hei, trenger litt ideeer paa guttenavn som uttales paa samme maate paa engelsk og norsk. Vi har jentenavn klare men ingen forslag paa guttenavn skulle det bli det, og naa naermer det seg termin. Oensker korte, enkle navn. Jeg liker veldig godt Liam men mannen gjoer ikke, saa vi staar litt fast. Vi bor i England. Noen som kan hjelpe? Paa forhaand takk.
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Har litt av det samme problemet7 utfordiring! Har en internasjonal familie og ønsker et navn som går både på Engelsk og Norsk.:-) Her har du min liste, håper du liker noen av dem.... :-) Erik Even ( Evan) Simon Martin Mikal Thomas Kristian Lukas
<3 Gull i magen <3 Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Benjamin Thomas Eliah (s) ..kommer ikke på flere i farten.. kan jeg spørre om hvilke jentenavn dere har klare? Liker internasjonale navn:)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Brian har blitt litt mer vanlig her i Norge, sier det rett fram på norsk da altså. Er en som var med i norske talenter som het det, en liten gutt som er tryllekunstner.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Vi skal kalle sønnen vår Kevin om det passer... Det er jo veldig internationalt navn syns jeg... Brian er oxo veldig fint ja...
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 11. januar 2010 #7 Skrevet 11. januar 2010 Lloyd Sebastian Vi har en liten Liam, som er 8 dager i dag ;o) Kan ikke skjønne at mannen din ikke liker det, er jo sååå fint ;o)
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2010 Hei, tusen takk for alle svar. Jeg liker ogsaa godt Thomas/Tomas, Marcus, Lucas og Noel var jo et fint navn! Hehe tror ikke mannen min ikke liker navnet Liam pga selve navnet men pga assosiasjoner dessverre, har en bekjent ved det navnet. Mannen min liker veldig godt Luca/Luka som jo ikke er hverken engelsk eller norsk. Vi har fra foer ei jente som heter Maya, og har tenkt paa Ella, Sofia/Sophia og muligens Emma til neste hvis det blir jente. Liker veldig godt Selma ogsaa, tror ikke det er engelsk men kan ihvertfall uttalles paa begge spraak. Nei, vi faar fortsette og krangle litt tror jeg! Takk for alle svar!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 11. januar 2010 #10 Skrevet 11. januar 2010 Jeg tenkte litt på Jonathan til vår gutt. Har også familie i utlandet, og synes det er greit med et navn som alle kan uttale :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå