Gå til innhold

BIM-treff i Oslo for august-mammaer?


RISMOR

Anbefalte innlegg

Hva med et treff for august-mammaer i februar/mars, når alle er godt forbi den kritiske 3-månedersperioden? Er det for tidlig, liksom? Noen som har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Alle kan vel bli med. =O)

Jeg også møtes gjerne (når kvalmen har gitt seg litt...). Bor på St.hanshaugen.

 

Nå er det forresten to linker om treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra, jeg så ikke dette innlegget før jeg foreslo treff. vi får til når alle har kommet over kneika da:L)snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner det å bli på tide å planlegge et første treff nå? Er ikke lenge til alle i august er over 12 uker. Er jo greit å planlegge tid og sted. Hvor vil vi møtes? Jeg synes Egon eller Friday's er gode steder. Andre forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det ja. Egon på Oslo s er jo gedigen, stor plass. Enkelt å finne, og nærme tog for folk som kommer fra Asker/Bærum.

 

Jeg er 12 uker på torsdag og med på treff. Hva tenker dere om kanskje etter 1 ul? Når vi vet kjønn og har fått litt mage? De fleste av oss har vel den i starten/midten av mars...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere !

 

Det viktigste er jo å møtes, men har noen særdeles dårlige matopplevelser på Egon. Matforgiftning. Er det stemning for å møtes et annet sted siden vi er gravide?

 

Her er noen forslag på sentrale steder i hvert fall (alle er ganske store og har ok priser):

 

1. Eataly på Aker Brygge (ligger på baksiden mot Felix kino)

http://www.visitoslo.com/no/eataly.96879.181448r2e1.tlp.html

2. Onkel Donald (rett rundt hjørnet for Hard Rock Cafe)

http://kafe.onkeldonald.no/mat

3. Kafe Oslo i Litteraturhuset

http://www.litteraturhuset.no/huset/kafeoslo.html

4. Celsius ved Kvadraturen/ Akershus festning

http://www.kafecelsius.no/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=1&Itemid=2

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nok alle noen dårlige opplevelser fra ulike matsteder, men Egon er som oftest et svært så trygt sted å spise på. Jeg vet hvertfall ikke hvor noen av de stedene er. Men nå bor jeg i Oslo da, så lettere for meg å lete de frem enn for de fra Asker/Bærum kanskje. Også slipper man jo å ta trikk/buss/bane videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er stemning for det så er det selvsagt ok. Jeg har blitt matforgiftet der to ganger, men har derfor ikke vært der på veldig lenge. Kanskje det har blitt bedre?

 

Alle stedene jeg skrev ligger i sentrum altså (altså skal ikke ta bane eller noe). Men ok da møtes vi heller der.

 

Vi får bli enige om en dag og tid da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi ikke ta fridays a;)er så lenge siden jeg har vært der, og der er det alltid så god stemning og hyggelig. men egon er også bra, eller de andre forslagene. er med uansett jeg. 13 uke på torsdag, så jeg kan møtes når som helst. når er dere over 12 uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker 6.februar og har UL 22.mars, så det er en evighet til ;)

 

Er ikke så farlig for meg hvor vi går, bor i oslo, så det skal gå greit å komme dit uansett.

 

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med jeg uansett sted bare jeg ikke jobber. Jobber turnus og er ikke alltid veldig lett å få ting til da. Har fått time til ul23 mars og er 12 uker om ca 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på møte, bor på Lørenskog, så er lett å komme. Gleder meg masse til å møte andre med små i magen.

Men håper det blir Egon, det er det billigste alternativet så langt, er student og setter pris på at det ikke blir sånn super dyrt.Uansett, så har jeg selv vært en del på Egoen, og har ikke opplevd noe negativt med maten der. Kanskje det har blitt bedre de siste årene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke det en fin tid? Da er vel alle over i 2 termin. Passer vel mest på kveldstid, eller helg, men er litt forskjell på dag til dag. Gjelder vel oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i 13 uke imorgen eller fredag, han fra UL sa fredag, mens terminkalkulator sier imorgen. så setter fredag er jeg med når som helst, just say where and when, jeg vil så fort som mulig, mwen alle må jo ha kommet over 12 uker,den ser jeg:)blir gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har noen vært med på å organisere et slikt treff før?

Hvordan klarer man liksom å det til å klaffe for flest?

 

Mars = bra, alle er i 2. trimester og over de mest asosiale symptomene

Skal vi bare foreslå en kveld da, f.eks. onsdag 10. mars?

 

Kveld = bra (dvs. fra ca. 18 til senest 21 => trøtte gravide jenter)

 

Sted? Corneliuss kom med mange gode forslag, f.eks. Eataly på Aker Brygge, Litteraturhuset, Celsius ved Kvadraturen, så hørte jeg også Egon og Fridays. Dette er jo steder med svært ulik atmosfære. Dere som har vært med på sånn før - hva er suksessfaktorer for BIM-treffsted? Relaxed, koselig?

 

Dumt spørsmål kanskje, men hva gjør man egentlig? Deler erfaringer, blir kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan/syns 17, 18, 19, 20 eller 21 mars passer? Da har de fleste vært på ultralyd også, og vet hvem som skjuler seg i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et sånt treff med første mann. Det var på egon og det var veldig mange som møtte opp. Et veldig langt bord. Litt vanskelig å bli kjent. Kom nok litt seint med, for en håndfull hadde møttes ganske ofte og de ble en egen liten klikke på enden. Alle andre satt liksom bare der. Var en veldig merkelig erfaring og jeg dro aldri igjen. Prøver det gjerne igjen, for en bedre erfaring:)

 

Mitt forslag er kanskje flere bord om det blir mange. Ikke lett å snakke med alle når man sitter 20 stk bortover uansett. Så får man kanskje bli litt bedre kjent med alle etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...