Gå til innhold

Noen som drømmer mye rart?


~knøttpåvei~

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å drømme en del absurde drømmer om baby'n. I natt drømte jeg at den gravde seg ut av magen min, var helt rød, hadde monster tenner og djevelhale...

Er det flere enn meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du føler og at du eventuelt er litt bekymret for at babyen tar over kroppen din og at den vil sluke deg helt etter at den bilr født?

 

Selv drømte jeg for noen dager siden at ambulansen kom hjem til oss med babyen. Jeg forsto ikke helt at jeg hadde gått glipp av selve fødselen. Den kom dessuten alt for tidlig og skjelte litt med øynene uten at det bekymret meg. Men jeg ble veldig fokusert på at jeg skulle amme den og alle råd man skulle følge. Jeg ville også dra tilbake til sykehuset, men samboer følte heller for å ta en tur på kino....

 

Jeg lå og leste om amming redd før jeg sovnet, så jeg er nok veldig redd for å ikke få det til denne gangen, etter at jeg mislykket sist. At jeg gikk glipp av fødselen kan jo være en liten pekepinn på at jeg kanskje bør forberede meg litt mer. Jeg er ikke det spor engstelig og kan ikke huske at det gjorde vondt i det hele tatt. Kanskje blir det langt verre enn sist og ikke være noe normal sykehussengfødsel i det hele tatt. Kanskje kommer den alt for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg drømmer mye rart! Det er visst ganske vanlig at gravide gjør det! Glemmer jo 95 % av det - heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, mange rare drømmer her... :) I natt drømte jeg at det ble et adoptivbarn i stedet for den i magen - en 8 år gammel psykisk utviklingshemmet gutt som het Markus og bodde i Danmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...