Gå til innhold

Diskusjon i heimen :) Vaske hender eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er på do, og skal rett i dusjen etterpå. Vasker du hendene etter du har vært på do da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke om jeg går rett fra doen og inn i dusjen, men vasker hendene der umiddelbart før jeg begynner å vaske ansikt.

Skrevet

Tror det går automatikk i å gå fra do til vasken, men er jammen ikke sikker. Skal prøve å sjekke det ut neste gang;)

Skrevet

jepp det gjør jeg, vi har doen på annet rom enn dusjen så da må jeg ta i dørhåndtaket..

Skrevet

Vasker labbene automatisk uansett.

Skrevet

Vasker hendene etter at jeg har vært på do, uansett om jeg skal rett i dusjen eller ikke. Det er så innarbeidet.

Skrevet

Vasker nok hendene automatisk, men jeg ser ikk enoe galt i å ikke gjøre det. Vi har bad og do på sammee rom da.

Skrevet

Kjem an på når eg kler av meg. Viss eg kler av meg, så går på do og så i dusjen vaskar eg ikkje hendene i vasken - det blir jo omveg det... Frå do til dusj via vasken liksom.

Viss eg tissar, kler av meg og så dusjar etterpå vaskar eg hendene, då går eg jo uansett bort til vaskområdet for å legge frå meg tøyet.

Trur eg.

Skrevet

ja. det er en hardbarka vane og vaske hender

Skrevet

Jepp det gjør jeg =)

Skrevet

Jeg gjør det automatisk. Mannen lo av meg her en dag. Jeg satte på dusjen, kledde meg naken, tissa, vaska hender, tørka meg og gikk rett i dusjen:)

Skrevet

Ja det gjør jeg. Prøvde en gang å la være for tenkte at det ikke var nødvendig, men nei det gikk ikke. Det ble helt feil og jeg måtte rett og slett bare vaske hendene mine i vasken..hehe..

Skrevet

Doen og dusjen er i samme rom, og jeg går rett fra do til dusjen uten omveien til vasken. Men hendene blir vasket med en gang i dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...