*Labomba80* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Må nå krype til korset og bytte ut min ca 6 år gamle Compaq.. Og jeg ønsker meg så fælt en liten snerten data som jeg kan slenge meg hvor jeg vil med i sofaen, dra med meg når jeg forlater leiligheta og ikke minst slipper alle disse ledningene på konstant;) Jeg har ingen store krav til pc, jeg bruker den så å si kun til itunes, nettsurfing, msn, kanskje lagre noen bilder fra telefonen, litt musikk og spotify en sjelden gang.. Denne kommer til å fungere som den eneste pc i hus. Den er ikke noødt til å være av den aller minste sorten, kan tenke meg at den kanskje blir litt veeel liten..? Noen som kan anbefale meg noen?
zombie2be Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 har akkurat kjøpt bærbar selv, hadde heller ikke noe stort behov for en råtass, brukes til bilder,nettsurfing og musikk stort sett. kjøpte en toshiba på lefdal for 3499kr og er superduper fornøyd med den. 15,6"skjerm. anbefaler deg å sjekke litt, prøv lefdal.no! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå