Gå til innhold

Erfaring med klyster anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått til innkjøp av Klyx, kan det sette igang noe?

Er jo passert termin, så vil jo helst at noe skal skje, hehe. Men vil ikke drikke noe lakserolje, kommer ikke til å greie å få det ned. Har prøvd noe lignende i forb med en undersøkelse, noe som fungerte dårlig.

Vet ikke om jeg tør å ta klyster heller...hmmmmmm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jordmor foreslo det da jeg var innlagt med unyttige rier, men jeg orket ikke tanken på det da. det kan visst være med på å sette i gang noe om kroppen er klar for det. ( har nå vært hjemme i 2 dager siden da å vurderer å gå til inkjøp av dette i mårra) om ikke annet så får en i allefall tømmt tarmen :D hehe

Skrevet

Klyk er iallefall ikke farlig å ta men om det setter i gang noe er vel heller usikkert. Klyx virker kun nederst i enden av tarmen. Noe helt annet med godt gammeldags klyster. 1 liter lunket grønnsåpevann oppigjennom, thi, hi!

Du får tømt tarmen med klyx og det er jo alltid godt. Bare prøv å hold det inne lengst mulig. Ligg gjerne på alle fire med rompa høyt slik at den får rent LANGT INN, kanskje den da vil seltte igang noe.

Skrevet

Har nå prøvd, ekkelt var det, og ingen effekt heller...hehe.

(Dere skal slippe detaljer)

Imorgen blir det nok neste på lista - modningsakupunktur!

Skrevet

Jeg fikk grønnsåpevann på sykehuset jeg, da fikk jeg tømt meg skikkelig og var klar til fødsel, hehe!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...