Gå til innhold

Er/blir du mor eller mamma?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mor, men har inntrykk av at man i store deler av landet sier mamma og pappa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma her. Mor er for strengt synes jeg.

Skrevet

Mamma her å...

Skrevet

mamma ;)

 

Skrevet

mamma her også=)

Skrevet

Mamma:)

 

Jeg kaller min mormor for mor så helt klart mamma her:)

Skrevet

Er og blir mamma:-)

Skrevet

Jeg er en mamma ja, min mor er "mor". Og min pappa er "far" :-)

Skrevet

Mamma, helt klart... mor er noe vi ofte kaller bestemor/mormor :) Ihvertfall her i Finnmark

Skrevet

Jeg blir mor men det er for di vi bor i danmark og her sier man mor og far så faller mest natulig inn!

Skrevet

blir mamma

Skrevet

Mamma:) Min mormor var mor når hun levde, og ungene våres kaller farmor for mor!!!

Skrevet

Jeg er mamma. Synes mor er litt gammeldags jeg:)

Skrevet

Er mamma og blir mamma til to til sommeren :-)

 

Vi har alltid brukt mamma og pappa, så for oss er det naturlig!

Skrevet

Er og blir mamma. :)

Jeg syns mor høres litt "kjølig" ut.

Skrevet

Jeg synes mor er kjempekoselig. Har vokst opp med mor og far selv.

Samboeren min var vant til mamma og pappa. Vi trakk om det og jeg "tapte", så jeg er mamma jeg også ;)

Skrevet

Jeg er mamma :) og blir mamma til en til i Mai :)

Skrevet

Jeg blir mor. Er fra vestlandet og har inntrykk at det er mer vanlig å bruke mor der, enn det er på østlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...