Gå til innhold

Hva slags erfaringer har dere??


Anbefalte innlegg

Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

I vår barnehage opplever vi ofte at det er altfor få voksne til å passe på barna våre....det kan til tider være 1 voksen på 8.-9 barn under 3 år!! Og det er ikke bare innimellom heller...det er OFTE!

 

Jeg føler meg ikke trygg på at min gutt på 1 år får den oppfølgingen har trenger....og jeg blir irritert når de ikke kan ta med avdelingen på turer fordi de ikke har voksne nok....og når det er 1 voksen til å kle på 10 barn som skal ut å leke....da kommer de seg jo nesten ikke ut...

 

Hvorfor skal barna våre ha sånn hverdag??

 

Hvordan er det i deres barna? Og har dere opplevd lignende??

Videoannonse
Annonse
Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

Hvordan er det i deres barnehage mener jeg...hehe

Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

dytter...igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...