Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 I vår barnehage opplever vi ofte at det er altfor få voksne til å passe på barna våre....det kan til tider være 1 voksen på 8.-9 barn under 3 år!! Og det er ikke bare innimellom heller...det er OFTE! Jeg føler meg ikke trygg på at min gutt på 1 år får den oppfølgingen har trenger....og jeg blir irritert når de ikke kan ta med avdelingen på turer fordi de ikke har voksne nok....og når det er 1 voksen til å kle på 10 barn som skal ut å leke....da kommer de seg jo nesten ikke ut... Hvorfor skal barna våre ha sånn hverdag?? Hvordan er det i deres barna? Og har dere opplevd lignende??
Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hvordan er det i deres barnehage mener jeg...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå