Msk87 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 En skal vell ikke bruke skyllemiddel når en vasker klærne til babyen ?
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Du kan godt bruke skyllemiddel, men uten parfyme. Liker neutral sitt selv:)
Anabelle2010 har født! Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg bare MÅ ha skyllemiddel på alt jeg vasker, men jeg bruker Blenda Sensitiv vaskemiddel og skyllemiddel.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Skyllemiddel bør du ha, hvis ikke blir klærne fort stive og harde, men mange velger å bruke neutral, eller sensitive, for å unngå allergier e.l. Her bruker vi vanlig skyllemiddel.
b77h Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Jeg bruker Ecover skyllemiddel (og vaskemiddel for ull og finvask). Det kan kjøpes på helsekost eller økologiske matbutikker - de har også vaskemidler og oppvaskmiddel til oppvaskmaskin. Til vanlig klesvask bruker vi Neutral vaskemiddel. Bruker du vanlig vaskemiddel og skyllemiddel så setter alle kjemikaliene seg i klærne - og det er jo det man har helt inntil huden (kroppens største organ). Fordelen med eks ecover og neutral er at de inneholder mye mindre sterke kjemikalier og parfymer.
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 om du har tørketrommel trenger du ikke skylle middel. men klærne blir veldig harde synes jeg uten skyllemiddel om jeg ikke tørker dem i tørketrommelen. ps de blir mindre i tørketrommel også. apropo vaskemiddel er det anbefalt å bruke flytende vaskemiddel, det blir ikke like mye rester i tøyet av det som ved pulver vaskemiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå