Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En skal vell ikke bruke skyllemiddel når en vasker klærne til babyen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt bruke skyllemiddel, men uten parfyme. Liker neutral sitt selv:)

Skrevet

Jeg bare MÅ ha skyllemiddel på alt jeg vasker, men jeg bruker Blenda Sensitiv vaskemiddel og skyllemiddel.

Skrevet

Skyllemiddel bør du ha, hvis ikke blir klærne fort stive og harde, men mange velger å bruke neutral, eller sensitive, for å unngå allergier e.l. Her bruker vi vanlig skyllemiddel.

Skrevet

Jeg bruker Ecover skyllemiddel (og vaskemiddel for ull og finvask). Det kan kjøpes på helsekost eller økologiske matbutikker - de har også vaskemidler og oppvaskmiddel til oppvaskmaskin.

Til vanlig klesvask bruker vi Neutral vaskemiddel.

Bruker du vanlig vaskemiddel og skyllemiddel så setter alle kjemikaliene seg i klærne - og det er jo det man har helt inntil huden (kroppens største organ). Fordelen med eks ecover og neutral er at de inneholder mye mindre sterke kjemikalier og parfymer.

Skrevet

om du har tørketrommel trenger du ikke skylle middel. men klærne blir veldig harde synes jeg uten skyllemiddel om jeg ikke tørker dem i tørketrommelen. ps de blir mindre i tørketrommel også.

apropo vaskemiddel er det anbefalt å bruke flytende vaskemiddel, det blir ikke like mye rester i tøyet av det som ved pulver vaskemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...