Gå til innhold

"Oliver Twist" -stil

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer skal jeg gifte meg. Jeg har en sønn som blir 2.år da, og ønsker at han skal ha på seg "Oliver Twist" stil-klær... Høres kanskje litt rart ut med den stilen i et bryllup, men vi er ikke så glade i dresser på små gutter. Vi ønsker han skal gå i søte - gammeldagse klær... Noen tips? Hvor kan man få kjøpt sånne klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, det hørtes supersøtt ut!!! :-D

Søk på google?

Ellers kan du titte litt på H & M katalogen og i butikken :)

Skrevet

De har "twist" bukser på HM nå, grå eller brund. Lille bøllefrø på minengel.no har en del slikt.

Skrevet

roselille.dk

Nydelige, gammeldagse klær til gutter :-) (og jenter)

Skrevet

Jeg har sett "twist" bukser på HM, men det var til str.80...Han har en sånn bukse her, men den har blitt for liten. I sommer bruker han sikker str.92.

Skal se litt på nettsidene... Fant ikke så mye på google. Men har ikke prøvd så veldig hardt heller da;)

HI

Skrevet

En butikk på grunerløkka som heter Mormors komode som har masse sånn klær...Hun som eier butikken er kjmpe kreativ og er veldig flink til å sy ,så dere kan jobbe fram ett antrekk sammen også..Hun har masse gode ideer og er veldig inn i Oliviertwist stil på små gutter..Hun syr forøvrig nydelig jenteklæt også ,til en veldig rimelig penge...

Skrevet

roselille.dk! Det var det jeg trengte:) Takk!

Nå blir lille gutt sååå søt på bryllupet! Fant et perfekt antrekk med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...