Gå til innhold

Kan spark kjennes ut som kiling/stikking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 18 nå, og lurer på om jeg kjenner babyen men usikker. Det jeg kjenner kjennes ikke så mye ut som bobler, men mer som en litt stikkende/pirkete følelse som kiler litt. Det kjennes ut som om noen pirker meg litt på innsiden liksom. Har kjent det i et par uker, men veldig usikker på om det kan være babyen. Noen andre som har opplevd at spark kan kjennes sånn ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes det kjennes ut som leamus jeg. :P og litt som om det er noen som pirker på innsiden:)

Skrevet

Dytt dytt:) Noen som er sikre på de kjenner spark som kan svare meg på om det kan kjennes sånn ut i starten?

Skrevet

Jepp!

Krafsing/pirking kan definitivt være fosterbevegelser! Har hatt det slik i begge svangerskap. Hvis du kjenner bevegelser du valigvis ikke har i magen, er det nok babyen :)

Det er gøy, ikke sant?! :)

Skrevet

i begynnelsen kjente jeg babyen som kiling på innsiden av magen, ikke ulikt slik det ville kjennes ut om du kiler lett på utsiden av huden. Nå er det spark dagen lang. Kjenner både utenpå magen og inni så klart. Er 1 gangs i uke 19. Bare vent, snart blir du sikrere og sikrere på at det er den lille;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...