Tante Blås Squaw Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Side2 har laget en liten sak om at bloggeren Annette har fått seg et par tattiser. I Thailand. Lettlurt og tattoointeressert som jeg er, klikker jeg meg inn og forventer å finne ei dame som har får skrotten dekorert av en eller annen tattoomester. Skuffelsen ble stor, gett.... http://www.side2.no/livsstil/article2797321.ece
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 herlighet..... Er vel dette som kalles "agurknytt"?
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Side2 er en fantastisk "nyhets-side", hehe! Skriver de i det hele tatt noe selv eller er det bare saksing fra andres artikler?
Tante Blås Squaw Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2010 De er nok glade i klipp og lim, ja... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå