Gå til innhold

Er DET en nyhet? *blond*


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Side2 har laget en liten sak om at bloggeren Annette har fått seg et par tattiser. I Thailand.

 

Lettlurt og tattoointeressert som jeg er, klikker jeg meg inn og forventer å finne ei dame som har får skrotten dekorert av en eller annen tattoomester.

 

Skuffelsen ble stor, gett....

 

http://www.side2.no/livsstil/article2797321.ece

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlighet..... Er vel dette som kalles "agurknytt"?

Skrevet

Hehe!

Skrevet

Side2 er en fantastisk "nyhets-side", hehe! Skriver de i det hele tatt noe selv eller er det bare saksing fra andres artikler?

Skrevet

De er nok glade i klipp og lim, ja... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...