Gå til innhold

Jeg har født, drømmefødsel :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle få en fødsel etter "oppskriften", men jaggu fikk jeg det gitt!

Søndag 3.1, ca kl 12.45 kjente jeg plutselig noe "kom", og der gikk slimproppen gitt. Gledesrop ut i stua, endelig skjer det noe! Satt meg ned for å spise, og rakk en hel brødskive før jeg kjente noe mer. Og splæsj, der kom fostervannet! Det fosset og rant, ble aldri tomt! Kjente ikke noen rier da. Ringte føden, og de ville jeg skulle komme. Var der kl 14.30, og ble satt på ctg. Hadde litt småvondt, men regnet med at det skulle gå lang tid.. Etter et par timer skulle jordmor sjekke åpning, og da var det rundt 3-4 cm. Hun "røsket" litt inni der, og sa det var på tide å kjøre meg til fødestua. O lykke :) Og pang, der kom riene! Dæven, rakk så vidt å få av meg klærne, jeg hadde sinnsykt pressetrang med en gang! Pressa vel 3-4 ganger, og vips så var hun ute! Jeg verken revna eller ble klipt og var helt fin etterpå :)

Jenny ble født 3.1 kl 18.09, var 3130 g og 49 cm, og 34 cm rundt hodet. Og så nyyyydelig :)) Hadde forresten termin 7.1.

Nå har det allerede gått en uke, og jeg kooooser meg så masse. Ønsker alle fødeklare masse lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Jeg kan tenke meg å "bestille" en drømmefødsel jeg også! :-)

Skrevet

åh såå fantastisk :-) gratulerer så mye med lille jenta :-)

Skrevet

Høres helt utrolig ut, tenk å ha en så god fødsel :D Grattis :)

Skrevet

Tusen takk, ønsker dere en like rask og grei fødsel!

Skrevet

Gratulerer så mye med vesle jenta deres ;o)

Var i fødsel samtidig vi da, gutten våres kom 19.45

Kos dere masse masse ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye...skulle ønske alle hadde slike fødsler...:)

Kos dere i tiden fremover..

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer så moro da med super fødsel:-)

Skrevet

Gratulerer så masse :-))))

Skrevet

Tusen takk :) Jeg fødte på Ahus, hvor fødte du Mammas lille venn?

Gratulerer til deg også!

Skrevet

Gratulerer. Så heldig du var som hadde en grei fødsel. Kos dere masse med den nye tulla :-)

Skrevet

Så flott fødsel du fikk, da!

Gratulerer så mye med vel utført fødselsarbeid og med en nydelig lita tulle. Kos dere masse med henne!

Jeg bestilte også en slik drømmefødsel...men det ble jaggu vondt likevel!

Klem fra

Skrevet

Hehe, litt vondt må jeg jo bare innrømme at det var ;) Fant ut hvor mange banneord jeg kunne, thihi ;)

Gratulerer til deg også, nå kan vi kose oss og nyte :)

Skrevet

gratulere så mye:)

hørtes jo bare helt fantastisk ut, slapp alle vondter i underlivet etterpå også du da? heldiggris:)

sting er no dritt!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer med flott jente og fin fødsel:-)

Skrevet

Gratulerer! Du har valgt samme navn som jeg valgte til min datter som er født i 2006. Nyyydelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...