Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 ... Noen som vil spå meg? så spår jeg tilbake:)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Hvordan kjærligheten blir for meg nå framover? Ekteskap? Barn ? HI 30.01.85
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Du må ta/har tatt noen valg i kjærligheten. Mye kjærlighet å lykke i kortene dine:) Du ha gått igjennom en periode som har tært litt på deg.. Graviditet er ikke umulig,men dt ka ta litt tid. Du har jobbet litt over evne.ikke slit deg ut. Du har svaren i deg. En mann i vanntegnene. En familiemann. Komunikasjon er viktig. Har du barn? evt jenter? fikk frem jenter.Så vist ikke tror jeg du får jente:) Spør vist det er noe du lurer på.ikke forstår,eller ble heeeelt feil:) Ser du på meg? Blir det flere barn evt kjønn? Har termin 25.01 når føder jeg? Evt andre ting du får opp:) 30.04.82
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 hehe, takk for svaret:) Har en jente fra før av... ,har truffet en mann vet ikke om han er i vanntegnet, han virker veldig betatt av meg og jeg ham, men vi bor langt fra hverandre:) Har vært med en mann som såret meg ganske, og har lært mye av det.! Kan du evt se en framtid med meg og denne mannen? Kanskje du påstår kommunikasjon er viktig siden vi bor langt fra hverandre... Ellers synes jeg du var flink:) Bruker tarot kort til hjelp.. Har du en jente fra før? Ellers ser jeg mye kjærlighet her, får fram en kvinne (deg) som er litt åndelig, veldig følsom og livlig kvinne. Lurer på om du venter gutt? du vil føde litt før tiden. Ser du går igjennom en tid akkurat nå der du jobber mye med noe, som du legger mye energi på, vet ikke hva det er men kanskje du jobber ? Du virker målbevisst på noe... I framtiden ser jeg at noe vil skje, at du kanskje kommer til å angre på noe:( Kanskje en handling, noe med kjærligheten som du må være forsiktig med.. Vet ikke helt hva det er men får opp følelsen av at du må være klar over alle beslut du tar.. tenk gjennom ting to ganger.. hi
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 har jenter,venter mest sansynlig jente:) vist ikke ul bommer;) Jeg jobber med å føde nå for tiden;) ang fremtiden skal jeg være obs på den;) Håper jeg føder før tiden:) Tror du det blir flere barn på oss eller er dette siste? Du er ikke så sterk som du tror,tror eksen din ligger å lurer litt. Kan oppstå litt sjalusi krangling når han finner ut at du treffer en ny. Vær litt leken å lek deg.slipp deg litt løs. Det er glede fremover. Siden dere bor langt fra hverandre er komunikasjon viktig ja:) Bruk intuisjonen din å Å stol på den!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Takk, du kan ha rett. føler meg veldig sterk for tiden eller prøver å vise at jeg er sterk. Eksen min tar kontakt iblant men han er en idiot.. Føler meg veldig leken for tiden:) Jeg ser mulig en til, får inn en sterk følelse på gutt. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå