Gå til innhold

At det er mulig å være så DUM.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At folk går ut på isen når den ikke er trygg !

Satt på toget i dag på vei hjem og så det var fullt av folk på Oslofjorden .

Tenkte for meg selv at hva gjør de der ute ?Man så at isen ikke var trygg og at det var store områder med åpent vann .

Kommer hjem og hva leser jeg på nett ? Jo to stk som har gått igjennom isen i Oslofjorden !

Jeg skjønner ikke at folk tør å ta en så stor risiko .

Det var flere ute på isen som hadde med seg barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange idioter ute å går..

Jeg for min del går ikke på is i det hele tatt, ikke på land en gang.. Hvertfall ikke høygravid som jeg er..

Skrevet

Folk tror vel at de skal greie og se hvor isen er utrygg. Husker for tjue år siden, da døde sjefen til mora mi da han gikk over et islagt vann med gassbobler som kom til overflaten. Er ganske kjent for å være utrygt vann, men det er veldig tidsbesparende å gå over det. Dvs ikke dersom man drukner på veien...

Skrevet

Enig!!! Jeg går aldri ut på isen og ungene får ikke lov heller, uansett hvor kaldt det har vert!!!! Heldigvis er sambo enig med meg, men er bekymra for at bhg kan finne på å gå på isen..!

Skrevet

Tenker de ikke på at SALTvann ikke fryser så lett som ferskvann?

Idioter.

Skrevet

For noen tullinger!!!!

At de vil drukne seg selv er jo en ting, men det er vannvittig at de tar med seg ungene ut på isen også! Folk som bor i området sier at det akkurat har begynt å fryse der, og at folk fortsatt ar på isen da det begynte å bli mørkt.

Idioter.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor trygg isen er.....

Oslofjorden med store åpene områder virker utrygg. Jeg har vært med å lande store fly på isen flere ganger, så klarer ikke helt å se hvorfor vi ikke i denne saken også kan bruke hodet og vurdere handlinger etter forholdene.

Skrevet

Jeg personlig går aldri ut på isen. Jeg er megapyse! Men det er ikke farlig å gå ut på isen dersom man gjør det på riktig måte. Det vil si å hele tiden borre hull for å se hvor tykk isen er!! Det er det dessverre de færreste som gidder eller har tid til virker det som!

Skrevet

Og hver vinter drukner voksne mennesker som går igjennom isen

Ikke nok med det, men folk kjører TRAKTOR OG GRAVEMASKIN på isen!

Og dør.

Triste og unødvendige dødsfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...