Gå til innhold

EKKELT!!! (link til finn.no)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes den var litt ekkel, så jeg ville aldri kjøpt den. Men vi er forskjellige.

Skrevet

Synest den va søt og jeg..

Skrevet

hva skal du med den liksom? øve deg?

det blir jo nesten som å ha en død baby.. creepy

Skrevet

Husker en dokumentar om kvinner som skaffet seg slike naturtro dukker. Det var ofte fordi de hadde mistet sine egne babyer og fikk laget dukker som var nøyaktig like.

Ganske sykt å kjøpe en slik dukke brukt, den er jo sikkert lagd etter bilder av selgerens egen baby... Nei, huff.

Skrevet

Nesten litt morbid, synes jeg, og litt stakkarslig på en ekkel måte. Hvem i allverden er det som kjøper noe slikt?

Så forresten en dokumentar (selvfølgelig på TvNorge) for noen år siden om menn som kjøpte naturtro kvinnelige voksen-dukker og behandlet dem som kjærester. De hadde navn, klær, sminke osv.

Skal man le eller gråte? Jeg vet sannelig ikke....;)

Skrevet

Hehe, for noe tøys. De er nok ikke laget etter bilder av selgerens egen baby. Det lages sikkert det og, men de aller fleste av disse naturtro dukkene lages ikke på den måten. Da ville de kosta noe helt sinnsykt mye å lage og ville nok ikke blitt solgt videre så billig. Men kan jo være at de kjøpes av damer som ikke klarer å få barn eller noe. Det er litt sært kanskje, men det er vel litt å overdrive å kalle det perverst eller ekkelt med gjentatte utropstegn.

Skrevet

Mener dukka burde smilt litt mer dersom den var lagd etter en levende baby.. Ansiktet ser helt livløst ut. Og selvsagt er det dyrt å bestille ei dukke fra USA, slik det står at selgeren har gjort.

Skrevet

jeg ble vedig facinert av denne lille "skapningen"... Utrolig søt. Er jo en rar ting å eie noe slikt, samtidig så trenger man sikkert ikke være helt crazy heller! Kommer vel ann på hvorfor dette menneske vil ha denne dukken. Jeg vet ikke, men det er jo noe rart med oss damer og små nyfødte. Kanskje man hadde gjort rare ting om man ikke kunne få en selv??!

Skrevet

De dukkene er kjempe populære i usa ,niesa mi hadde en sånn dukke når hun var liten .De veier like mye som en nyfødt baby .

Jeg syns de er kjempe fine .De er mye finere i virkligheten enn på bilde .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...