Spente med nr 3 i vente... Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 må si jeg bliroverraska overhvor mange som er lite gjennomtenkte.... har flere eks, påat folk har ringt å sagt de er sjuke, så står det på FB, drikker vin og koser meg med veninner... eller ååå skal bli deilig å sove lenge imårra, skal kose meg hele dagen.. dette er tilkallingsvikar, ringer dagen etter og sier at ho er sjuk... så står det på kvelden, at ho har gjort det og det med veninner...
Gjest irismor Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Noen har IQ andre IKKE. Folk gjør mye rart spør du meg.
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Og nettopp derfor så har man ikke sjefen på Facebook;) (og kollegaer har man på begrenset profil - om man har lagt dem til i det hele tatt, hehe!)
* 5 om dagen * Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 jeg og mannen blander ikke privat og arbeid... så her er ingen sjefer, andre ansatte eller de som jobber i bhg på listene våre.
erteposen + 4 Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 En må tilpasse fb oppdateringer etter hvem en er venner med. Jeg har mange jobbforbindelser i tillegg til venner på fb, og bruker den lite til private oppdateringer. Da er de morsomme, politiske, linker eller fagrelaterte. Noen har ikke nettvett.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Velg dine venner med omhu! Jeg har ingen elever eller foreldrene til elevene mine på fb. Enkelt og greit. Kunne godt hatt sjefen på fb hvis hun hadde hatt profil, for jeg spiller aldri syk )
Blind Gudinne Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har kollegaer, avdelingslederen min og sjefen som venn på fb. Men skriver aldri på oppdateringene noe jeg kan få problemer med! Det jeg oppdaterer med kan jeg også stå for! Men har spesielt en på lista som jeg også jobber med som er ekstrem på å fortelle om hva hun har gjort iløpet av dagen.... Også de dagene hun har vært "syk".....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå