Anonym bruker Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Vi har tenkt å reise bort en måned og vil helst ta fly og stoppe innom en storby først for så og dra videre. Vi har lyst på både avslapping i form av nydelig strand, spa, god mat etc. Men også muligheter for opplevelser vi aldri vil glemme, vannsport ++ Noen som har noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2010 #2 Skrevet 11. januar 2010 Hei! Vi reiste til Thailand, Phuket, på bryllupsreise. Der fikk vi hvite strender, palmer, varme, bading og avslapning. Samt aktiviteter som ekslusivt spa, elefant show, snorkling, besøk av tempel, sommerfugl zoo, elefant safari osv. Det var også mulig med flere andre aktiviteter som vannscooter, padling i kajakk, strikkhopp, dykking osv. Vi var storfornøyde med maten! man kunne velge blant klassisk thai mat eller velge en fancy restaurant å spise et godt biffmåltid og masse masse mer. det e sikkert mulig å bestille reisen slik at man stopper innom Bangkok. thailand var billig på mat og severdigheter, og ikke ille pris på tur og hotell heller.
RWM Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Jeg kan ikke annet enn å anbefale dere kombinasjonen vi gikk for som bryllupsreise. Vi var dog kun borte 16dg. Første stopp New York Verdens mest opplevelsesrike by i mine øyne. Gud jeg ble forelsket..... Etter noen dager (5?) der dro vi videre til Miami Beach, men grunnet uflaks med orkaner der bestilte vi fly tilbake til NY og oppholdt seg der de siste 8dg. Selv i en slik by kan man fint slappe av - gå tur i Central Park og nyt den grønne lungen. Ta helikopter over Manhattan - se alt fra luften Vi var der i mnd-skiftet august/september 2008, og jeg savner NY som bare av det..... Lykke til med bryllup - slapp av og nyt dagen Og god bryllupsreise
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Tusen takk for gode forslag! Er det flere destinasjoner en kan ta med New York som mellomstopp? Syntes det hørtes så gøy ut. Hvis ikke er jo Thailand et supert forslag, med Bangkok som et avbrekk i avslappingen. Dere er snille som tok dere bry med tipsene!
Studine mevik Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Vi skal til Barcelona og gleder oss veldig. Det er strender i nærheten samtidig som det er mange ting å se på i byen. Vi skal ikke være borte mer enn 11netter og er heller ikke strandmennesker, så det blir nok mest mulig opplevelser for vår del
*LilleTroll + spira Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 barcelona har alt - godt valg Kultur, shopping, strand og liv.. samtidig som man kan snike seg bort i små krinkler og kroker og bare nyte hverandre Ellers er jeg super fan av Rio - utrolig flott by og ikke minst Brasil som land! Synes Barcelona er som en mini rio Bali er også fantastisk, da kan man jo f.eks stoppe innom Kuala Lumpur (som skal være en fantastisk by) på vei til, eller Bangkok for den saks skyld! Lykke til.. det finnes så utrolig mange flotte steder i verden, bare til å snurre globusen, sette fingeren på, og volia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå