Caity<3 Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Har så sinnsykt lyst til å reise på tur. Varmt sted og kose meg! Sitter og torturer meg selv meg ving sin katalog her..HUFF! Kanskje med en venninne og barna for eksempel, men det er jo ingen som kan!!! hehe Klage klage... Lengter etter litt sol på kroppen.
Ladybird1982 Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Ser for meg en tur på all inclusive med en baby og en 2-åring. Har lyst til å reise i mai da det enda ikke er helt sommer i Europa, men sommer nok for meg Mannen min får ikke til å reise i den tiden da. Lurer på om jeg skal spørre mamma da.. Drømme drømme...
Gemini77 Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Sånn tenkte vi også.. eller mer at vi måtte komme oss vekk litt før vi gikk på veggen her hjemme. Så vi leier et hus i Thailand en måned og drar nå i februar. Blir borte akkurat 4 uker. Vi gleder oss som bare det, og skal kose oss med rolig familieliv i eget hus med svømmebasseng i varmen..
Tøysetipp Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Vi skal også til Thailand i februar Gemini77. I bare to uker da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå