paper Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Så uvant for du tilhører jo her nå du:)))) Ville bare si hei og at med meg går det så fint at..enn du?? Også vil jeg ikke komme til å være veldig aktiv her inne fremover pga.er aldeles overlesset med andre oppgaver som jobb, sønnen min og skole osv... Men;vi høres innimellom vennen-stooor klem fra meg til deg!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 hei vennen. Alt vel her!! Ul til tirsdag, veeldig spennende for legen fant ikke hj.lyd på tirsdag- Men satser på alt er bra. Har godt m symptomer. Sliter fryktelig m kvalme, hodepine osv. Godt å høre du og har det fint. Lykke til med ul. I uke 8 kan du se en del. Stooor klem
paper Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2010 Som jeg skrev under 1.trim nettopp. Har begynt å blø,kom som lyn fra klar. Jeg VET dette ikke går veien for meg denne gangen heller... Mensenfølelse og det ligger blod i skjeden konstant.Blødde rikelig for en stund siden her. Er kort på vei, pussig nok føler jeg ikke dette FOR ille på en måte-alt har skjedd fort, nå håper jeg bare kroppen ordner opp. Kommer nok til titte innom for å se hvordan det går med deg osv..., utover det melder jeg meg ut en stund. Det skjønner di sikkert vennen. MASSE LYKKE TIL OG ALT GODT ØNSKES DEG VENNEN.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. januar 2010 #4 Skrevet 11. januar 2010 Nei og nei. Nå begynner jeg å gråte her!!! Noe så trist å lese!! Kanskje det har blitt litt for mye jobbing for deg osv, mye stress.o.l. Føler virkelig med deg. ta en ul for sikkerhetsskyld, kan godt være det ender bra. Gruer selv fælt til ul i morgen. Krysser fingre for at alt går bra m oss. Stooor trøsteklem.
paper Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2010 Man vet aldri, vet du! Føles rart, tomt og LITT urettferdig, men,men man får så lite gjort. Ser det an, men er bombesikker på at dette er en spontanabort. Leser endel som blør og har blødd under svangerskap, men for meg er det ganske så unormalt..ALDRI blødd etter pos.tester tidligere. Var ikke planlagt-og DET GÅR HELT FINT med meg-heeelt sikkert:) Jeg bare VET at for deg denne gangen her så sitter babyen som limt fast!!!! Det lille nurket inni magen din bare ligger og godgjør seg og gleder seg til å vokse seg stor,fin og aldeles perfekt for mamman sin:) DETTE GÅR FLOTT SKAL DU SE!!! Er usikker på om det var rett å fortelle deg hvordan dette altså endte for meg, men samtidig er jeg jo langtifra den eneset her inne hvor det går slik med.. Min bekymring er at jeg jo ikke er noen ungdom lenger, satser på at eggene er bra i noen år til!!! LYKKE TIL-JEG VET DETTE ER DIN TUR:))))))) KLEM
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. januar 2010 #6 Skrevet 11. januar 2010 Takk for flotte ord Paper. Og ikke vær redd for å fortelle meg når/hvis det går galt. Tåler å høre det selv om det er trist. Er nok enig at d er en spontanabort ja!!! men husk at etter en sa er en veeeldig fruktbar like etter blødning. Så satser på at spira sitter kjapt. Nå har vi begge mistet barnet med den mannen vi elsker. men vi skal nok klare et nytt barn med dem ikke sant???. Stooor trøsteklem. vi snk her inne. og gir beskjed hvordan d gikk i morgen. Puppene er ikke ømme idag, men håper d er normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå