*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Er det ett bra sete? Dere med isofix, er dere fornøyde med den måten å feste setet på?
shari_z Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har det sete *uten* isofix, som er ellers identisk, og er superfornøyd! Eneste er jeg ønsker setet var festet til bilen med isofix, men det har vi ikke. Ellers er setet veldig god og datteren min liker å sitte i den veldig godt. Hun sier det er behagelig og god, særlig god hodestøtte hvis hun sover i bilen. Setet har også en liten "sove-funksjon" som gjør at den kan lene tilbake lite gran, og det liker hun også på langkjøring. Vet du spurte om isofix, men tenkte du kanksje kunne vært interessert i selve setet også. Selvsagt synes jeg det hadde vært bedre å bruke isofix, bare vi hadde det i bilen vår.
Neijasså... Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Har setet med isofix. 4.5-åringen er kjempefornøyd og elsker setet sitt. Vi voksne er også kjempefornøyd, det står bom fast i bilen (naturlig nok) og har veldig god belteføring. Lett å regulere og har god støtte for barnet. Anbefales!
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Ja vi har det, og det er supert. Trygt å vite at det står fast også når det ikke sitter noen i det. Ved en kollisjon er det store krefter i sving, og disse setene står jo som regel løst...
It's all about me Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Kunne ikke vært mer fornøyd og skal kjøpe et helt likt for å ha stående hos besteforeldrene.
Venja Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 Veldig fornøyd med det! Så fornøyde at vi gav det bilsetet vi hadde i bil nr 2 til besteforeldre for å kunne kjøpe en slik stol til å ha i den bilen også.
solstråle69 Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Er UTROLIG fornøyd! :-) Bruker isofix.
August gull Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Hvor gamle var barna deres når de begynnte å sitte i setet?
It's all about me Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Utrolig fornøyd. Har et både i vår bil og besteforeldrenes bil. Guttungen sitter godt i det våken som sovende.
Tiddelidu! Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Vi har setet med isofix, og er veldig fornøyde! Mormor har også stolen med isofix, og hun er også fornøyd :-) Lille trives veldig godt i setet, både på kortturer og langturer, våken og sovende. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå