Gå til innhold

Au, au......Auuuuua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om natta kan jeg bare ligge på sidene (som sikkert de fleste andre her)

Blir utrolig sår/støl i sidene...særlig høyt oppe på låra, og våkner av smertene hver gang jeg må snu meg i løpet av natta.

Klarer ikke og kan ikke ligge på ryggen ettersom jeg har lavt blodtrykk/medfødt hjertefeil og blir derfor utrolig dårlig av den stillingen (Ungen presser jo ned noen viktige årer da)

Noen som har noen tips for at smertene skal bli minst mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Kjenner til smertene dine :( Jeg har kjøpt meg ammepute som jeg har mellom bena eller bak ryggen . Det er den beste invisteringen jeg har gjort, den har blitt min beste venn som er med i både sofa og seng :)

Lykke til:)

Skrevet

Ja huff jeg kjenner meg igjen. Jeg er i uke 34 nå, så regner med at jeg kommer til å få enda vondere før vesla kommer.

Her har jeg til nå brukt dyna til å ha mellom beina, men nå i de siste dagene har heller ikke dette fungert noe særlig så tror jeg må finne meg en pute som jeg kan ha mellom beina istedet.

Det er slitsomt å bare snu og vri seg hele natta. Får jo ikke skikkelig nattesøvn av det akuratt!!

Skrevet

Finn deg ei pute som er litt hard eller ei dyne slik at du får god støtte mellom beina og slik at det øverste beinet kommer litt høyere og at du ikke havner i stabilt sideleie.

På Kid har de ei pute som er hard i den ene enden og myk i den andre. Er visst ei pute som er ekstra god til dårlige nakker, men funker veldig godt mellom beina.

Skrevet

Jeg hadde det også sånn... Hos meg ble det vesentlig bedre etter at jeg startet med magnesium-tilskudd....

Skrevet

Jeg har tre dyner i senga... En som jeg bruker som madrassunderlag (blir litt mykere for hoftekammen da) en som jeg bruker for å støtte opp knær og mage, og en som dyne.. hehe. Nesten ikke plass til mannen i senga lengre;)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen jah.. :(

Jeg kan ikke ligge på ryggen for da svimer jeg av, og på magen sier det seg selv at det ikke går ann å ligge (:P) og jeg kan heller ikke ligge på høyre siden pga. innlagt nefrostomi kateter i nyra..

Så da gjenstår det å ligge på venstre siden da.. Og det blir jo ganske vondt ganske fort kan man si =/ Både i ribbeina og i hofta..

Blir ikke mye søvn om nettene for tiden kan man si =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...