Elita:) Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Er det mange som har kjøpt klær til den lille tidlig? Er 17+0 i dag, og kjenner at jeg har veeeldig lyst, men tenkte at jeg i alle fall skal holde meg til etter ultralyden om ca to uker, om alt er bra kan jeg jo feire det med et par klesplagg, og da vet jeg kanskje og hvilken farge jeg skal kjøpe.. men det betyr vel ikke ulykke å kjøpe noe så tidlig vel??? flere som har gjort det?
konemor=) Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hei på deg=) jeg er i min 18 uke og har time til ordinær ul til tirsdag, jeg håper på å få vite kjønn da, for da tenkte jeg at jeg skulle rett ut og handle litt til nurket=) rosa el blått=) men jeg må innrømme at jeg har kjøpt noe fra før av og. har ikke klart å la være:p jeg vet at i vår foreldre generasjon så er det litt overtro i det å handle til babyen før den er født, men jeg tror ikke det og jeg koser meg med å kikke på ting og kommer til å kjøpe også hvis jeg finner noe.så kos deg på shopping med god samvittighet du!! klem
ღMadame_mim ღ Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Jeg kjøpte et par nøytrale plagg før ultralyden å jeg! hehe klarte ikke å la være. Etter ultralyden begynte jeg å handle litt og litt ettersom jeg var i byen og fant noe fint. Jeg tror ikke noe på det der med at enkelte ikke vil handle før ganske sent i svangerskapet fordi det betyr ulykke. Jeg tenker heller at så lenge man har vært på ultralyd og alt er bra så kan man begynne å handle. Man vet faktisk ikke hvordan formen er senere i svangerskapet og jo tyngre man blir jo tyngre er det å gå rundt i butikkene!
juni2010mamma Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Jeg var på ul i uke 15. Alt var bra, og vi fikk vite at det ble en gutt så feiret vi med et klesplagg. Tenkte at jeg ikke skulle handle mer enn det, men da jeg var inne på barnegarderoben.no og så alle de fine tigergutt klærne klarte jeg ikke å la være:) kjøpte også en bukse på halv pris i går. Det er vanskelig å la være, har jo lyst på alt av søte blå barneklær:) Er 17+6 i dag
svangeria82 Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 det haster jo ikke,jeg kjøpte et nøytralt body/sparkebuske sett i minste størrelse,men det blir nok mer nå som jeg skal på ultralyd snart!har begynt å tenke på vogn og seng da
Fullt hus :) Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 i de første to svangerskapene så kjøpte jeg nøytralt før UL. Etter UL gikk det etter kjønn. Denne gangen har jeg ikke kjøpt noe før nå (er 23/24 uker på vei). Eller jeg bestillte litt på hm siden det var salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå