Gå til innhold

Den siste høneblund??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når merket dere at det var på tide å slutte med høneblund på dagen??min lille er nettopp fylt 2, og jeg merker at det bare et stress med høneblund. Det tar henne alt for lang tid å sovne, med andre ord hun er ikke trøtt. Og jeg syns 20.30 er litt vel sent å legge seg, når hun har hatt høneblund i løpet av dagen. Nå har hun ikke hatt høneblund på 3 dager, så kl 19.00 så spør hun om hun kan få sove:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da hadde jeg sluttet.

men minste gutten min var ikke klar for å slutten med høneblunden sin før han var godt over 3, men det er stor forskjell på unger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...