Gå til innhold

Hva er ditt beste bryllupstips? Alt mottas med takk:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gifter oss til sommeren og trenger tips til alt;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine tips er å huske å nyte dagen sammen med din kjære - ikke bare løpe rundt og være vertinne!

Og husk å ordne med nattmat. Jeg spiste nesten ingen ting hele dagen, men når vi kom på hotellet og jeg tok av kjole og korsett, var jeg plutselig kjempesulten!

Skrevet

Prøv å kose deg og ikke stress med alt du ikke kan kontrollere likevel;-) Du får aldri denne dagen igjen, så NYYYYT den i fulle monn! Jeg giftet meg ikke her i Norge, så vanskelig å gi andre tips om konkrete ting siden jeg ikke har erfaring med det;-)

Har dere råd, ville jeg leid en fotograf til å følge dere i tiden før vielsen, under og etter og bare knipse i vei - utrolig masse flotte bilder man kan få da som ellers ville vært lost. Vi hadde det, og det er den avgjørelsen jeg er mest fornøyd med når det gjelder hele bryllupet.

Dere kan jo også la en venn eller familiemedlem ha denne oppgaven, blir nok bra det også, fotfølge dere og knipse i vei;-)

Tipset til hun over om nattmat er også bra, som gjest har jeg satt pris på de bryllupene hvor det har vært servert nattmat i hvertfall.

En ting til - øv på en evt brudevals! Vi gjorde ikke det, og følte oss som noen skikkelig kløner, he he - men det ble mest morsomt da;-) hadde nok likevel øvet litt på forhånd om jeg skulle gjort det igjen;-)

Lykke til med planleggingen:-)

Skrevet

Jeg sa oppga feil tid til alle vi skulle i kontakt med den dagen, sa de skulle komme 15 min før. På denne måten ble vi ikke forsinket pga andre:) Bryllupsbilen kom femten min før tiden, fotografen kom for tidlig osv. Mulig litt slemt, men vi holdt tidsskjema:)

Velg toastmaster med omhu og få denne til å fikse en god kjøreplan under middagen, som samkjøres sammen hovmester:)

Ellers hadde jeg kurv på toalettet med ibux, tamponger, strømpebukser, nål og tråd, lipgloss, hårsray, negelfil og sånne småting, ble veldig populært:))

Masse lykke til og kos deg med forberedelser og selve dagen.

Husk og nyyyt hvert sekund, tiden går overaskende fort!

Skrevet

kurven er en kjempeide, men putt oppi deo også... Ta en spray, det er helt sikkert flere som blir varme... Ellers må du nyte dagen.

Om du ikke har råd til å leie fotograf hele dagen så spør noen av gjestene til å ta ekstra mange bilder. Planlegg litt på forhånd hvilke bilder du vil ha og snakk med vedkommende om det. Be gjestene sørge for at de tar bilder sammen med dere så får du bilder av alle.

og som jentene her sier - nyt dagen!!

Skrevet

Gratulerer så mye! :o)

Skrevet

En god toastmaster som holder god kontakt med kjøkken og tar kontroll over hele dagen etter dere gir ansvaret over til toastmaster. Mange bryllup går så seeeeeint fordi famiiemedlemmer ikke kan tøyles av toastmaster:) Er det mange som røyker så bør toastmaster si ifra at det vil bli røykepauser t.d. mellom hovudrett og dessert slik ikke alle springer ut hele tiden.

Skrevet

Takk for mange gode tips:-D

Jeg lover å nyyyte dagen:-D

Flere?

Skrevet

Gi alle du stoler på egene oppgaver. :) Så slipper du å tenke så mye på det!

-Noen som flytter blomster fra kirka til selskapet

-noen som får en liste over alt og alle du vil ha bilde av

-noen som pakker opp og merker kort og gave med sammen nr + skriver det inn i en liste.

-noen som henter blomstene på morgenen og passer på at de blir delt ut til de som skal ha de.

-noen som leverer deres saker til hotellet så dere har klær og toalettsaker klart:)

-noen som tar ansvar for at alle kaker blir levert på rett sted (med merkede fat))

Å fra en gift til en kommende:) Ikke hold buketten som en microphone og ha noen som heletiden retter kjolen og har en veske med alle dine ting med seg hele dagen:)

Lag en kjøreplan som inneholder alt fra middag,taler,pauser,vinpåfylling osv som toastmaster og kjøkken kan følge :)

Nyt dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...