snobben Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 ...hvor kjenner dere kynnerne deres? Har alltid hatt nederst i magen,men igår gikk de over til ryggen. Kjennes som strømimpulser,vondt og sliiitsomt. Måtte ta paracet for å orke å lage middag... Hatt en god natt,da,selv om jeg føler meg trøtt og sliten likevel. Er 37+2 idag,førstegangs:)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Jeg kjente riene mine i ryggen, men ikke kynnerene:-) Kjente murringer i korsryggen...
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #3 Skrevet 10. januar 2010 Kjenner kynnerene i underlivet og riene i ryggen
<3 Maren <3 Skrevet 10. januar 2010 #4 Skrevet 10. januar 2010 Kynnere for meg er hele magen, altså hele livmoren. Den blir steinhard og veldig tydelig avgrenset. Kjennes ut som en muskel som er strammet, holder, også tar det litt tid før den slipper og magen blir myk igjen. Hos meg kommer den ved fysisk aktivitet ihvertfall. Den er ikke vond, bare ubehagelig..
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 10. januar 2010 #5 Skrevet 10. januar 2010 Jeg får også vondt i ryggen i perioder med mye kynnere. Kjennes ut som man er sliten i ryggen. Ubehagelig. Jeg er 31+5.
Gjest Skrevet 10. januar 2010 #6 Skrevet 10. januar 2010 Joda kynnerene er jo i hele livmora og magen blir knallhard, men det er ikke vondt. Kjennes kanskje ut som om det strekker nedentil? Kynnere gir seg som regel om du legger deg ned litt. Gjør heller det enn å ta paracet. Ta vare på deg selv og la andre lage middag eller lag en enklere middag. Kynnere er bare masete...
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 10. januar 2010 #7 Skrevet 10. januar 2010 denne gangen har jeg kjent kynnere i ryggen og livmoren samtidig og de verker slik som rier bare i light versjon, som mens smerter. Har hatt det slik i noen uker, er i uke 39 nå. Ka ikke huske jeg kjente riene i ryggen med mine to første barn:)
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 kan det forresten være babyen som trykker inn mot nerver i ryggen din? Jeg får slike nedover beina så de svikter et øyeblikk, kjennes som strømsjokk og er veldig vondt!
snobben Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2010 Det gir seg ikke selv om jeg legger meg i senga/på sofaen når det står på... Føles som strømsjokk,og min svigermor mente også det kunne være nerver i klem. Skal spørre fastlegen imorgen og på tirsdag skal jeg til jm. Takk for mange svar,ta vare på dere selv! Det skal jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå