Gå til innhold

Alle hater meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble mobbet ganske mye på barneskolen. Både psykisk og fysisk. Trodde ting kom til å bli mye enklere på ungdomsskolen, da det er mange elever og jeg ikke kjente noen. Men alle visste jo plutselig hvem jeg var og hadde tydeligvis ikke noe bra å si om meg..

På videregående hadde jeg 3 viktige personer i omgangskretsen min. Kjæresten min, en felles kompis av oss og en venninne av meg. Jeg hadde jo litt andre venner også, men disse 3 betydde mye for meg fordi de faktisk var der for meg.

Jeg gikk på videregående i 1 1/2 skoleår før jeg sluttet. Jeg hadde masse problemer hjemme, og klarte meg ikke bra på skolen i det hele tatt. Jeg var livredd for å gå alene. Hver gang det sto en gjeng med ungdommer et sted så vek jeg unna. Jeg ble nervøs av å gå forbi folk. Jeg tenkte alltid at de kom til å si noe stygt til eller om meg, at de kom til å le av meg, eller at de kom til å gjøre noe.

Noe klarer jeg ikke gå ut døren uten kjæresten min. Jeg hater folka her i bygda. Jeg har lite kontakt med folk fordi jeg gang på gang har erfart at de ikke er til å stole på.

For litt over en måned siden var kjæresten min utro, og jeg fikk vite det for akkurat en uke siden. Det viste seg at mange visste om dette uten å si noe til meg, selv om de visste hvor bekymret jeg var den natten han ikke kom hjem og at jeg hadde mistanker om hva han hadde gjort...

Etter litt prating så gikk han med på å ikke gå fra meg. Jeg klarer meg ikke uten han nå. Jeg har mistet alt som heter selvtillit.

Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater meg. Hvorfor vil alle meg vondt?

Mamma og pappa ga totalt blaffen i meg en god stund, til de fikk vite at jeg var gravid... Det var først da jeg var interesang for dem...

Uansett hvor høyt alle hater meg, så hater jeg meg selv mest nå.. Jeg er lei av alt.

Det beste hadde vært at kjæresten mim stikker og tar med seg babyen vår, så slipper h*n å vokse opp å hate meg h*n også...

Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort. Jeg har alltid vært snill mot alle. Men folk har bare sett på meg som en bruk og kast gjenstand...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry at det er rotete.... Er kaos i hodet mitt nå

Skrevet

Vurdert psykolog/terapi? Slet med det samme, minus utroskap da, og er utrolig deilig å ha noen man virkelig kan stole på å prate med. Anbefales.

 

*klem*

Skrevet

på tide å brøle som en løve, lille mus (ikke vondt ment!)

 

hvis du lar deg bli trampet på, noe du på en måte har gjort iom at du ikke har sagt imot disse slemmingene, så vil de bare fortsette.

 

Lyst på en liten ferie fra alle? Ta med deg baby og kom til Oslo, kan bo hos meg :-)

Skrevet

Hø, litt fort i svingene, kan jo ikke være anonym når eg inviterer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...