Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 10. januar 2010 #1 Skrevet 10. januar 2010 Jeg har så vanvittig tannlegeskrekk, og har ikke gått på tre år tror jeg. Nå er tre av visdomstennene på vei opp, og et par av de er ganske vonde. Den ene er helt forferdelig, vondt i hele kjeven og halsen på den siden + nesten konstant hodepine. (Kan det ha med tannen å gjøre?) Jeg hadde bestemt meg for å lete etter en tannlege i nærheten her som gir lett narkose så jeg kunne fått fikset disse tennene, men det går vel ikke når jeg er gravid? Valium kan jeg vel heller ikke ta. Lystgass kanskje`? Jeg vil prøve å vente til jeg har født, men det er jo ikke før juli... Noen sm vet noe om dette? Evt. vet om flinke tannleger i Tønsberg/vestfold?
lille ma Skrevet 10. januar 2010 #2 Skrevet 10. januar 2010 Hei...Jeg har hatt tannlege skrekk fra jeg var liten til ca 2o års alder - jeg er nå 26 - jeg har bytttet 16 forskjellige tannleger og har løpt ut med tørkle rundt halsen fra mang en tannlege. Finn en tannlege med lystgass - funket første gang på meg - jeg bare lo og tulla og ville de skulle fikse alle tennene med alt utstyr på en gang - etter et par ganger med lystgass turte jeg å gå til vanlig tannlege - helt merkelig men all frykt var plutselig borte - etter at jeg har født to barn er det blitt enda bedre - liksom ikke noe i forhold til en fødsel
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2010 Tusen takk for svar! Håper bare jeg finner en tannlege her som tilbyr det. Man får jo lystgass under fødsel, så det burde vel ikke være noe problem når jeg er gravid? Hvor mye koster det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå